tv-anten

تلویزیون های آن ها، تلویزیون ما

tv-anten

مهراب دشتی:
درایران اسلامزده، یک درصد مردم که حکومتگران وحامیان حقوق بگیر وجیره خوار و سرمایه داران وساندیس خواران واوباشان رژیم را تشکیل می دهند، بیش از ۱۲ شبکه ی تلویزیون داخلی ودهها تلویزیون برون مرزی مانند پرس تی وی و المنار و الجزیره و بی بی سی و صدای امریکا و … دارند و درمقابل ۹۹ درصد مردم درحال حاضر فقط یک تلویزیون دارند. تلویزیون های آنها ، بطور شبانه روزی و با بوق و کرنا دارد “آقای” شان را نمایش می دهد که راجع به همه چیز حرف می زند ونظر می دهد الا از زندگی مردم .
او از آدم وحوا خبر دارد. از ۱۲۴ هزار پیغمبر خبر دارد. چنان از صحنه های جنگ های ۱۴۰۰ سال پیش حرف می زند که انگار خودش فرماندهی آنها را به عهده داشته است!
چنان از عالم قبر و قیامت و بهشت و جهنم صحبت می کند که انگارتازه ازآنجا برگشته است !
بعد از “آقا” نوبت به دانشمندان! حوزه می رسد. ازاخلاق گرفته تا فلسفه و جامعه شناسی وتاریخ و روان شناسی وهمه ی دانش های فنی و طبیعی وحتا انسانی صحبت به میان می آورند وبرای همه ی مشکلات جامعه وتاریخ نسخه های درمان می پیچند .
بعداز این ها، اخبار سرتا پا دروغ پخش می شود. از بیداری اسلامی! درجهان گرفته تا میزان رشد و تولید علم درایران! تا تحریف سخنان فلان سیاستمدار خارجی درمورد موقعیت وجایگاه حکومت ایران تا هاله های نور دور سر دایناسورهای حکومتی وبقیه ی قضایا که چشم وگوش مردم از این خزعبلات پر است. از بحران های اقتصادی وسیاسی کشورهای دیگر گرفته تا فقر واعتیاد و بی خانمانی وکارتن خوابی مردم در نیویورک و مسکو و پاریس و لندن! از سونامی و سیل و آتش فشان و رانش زمین درنپال واقصی نقاط جهان که دراثر زیادشدن بی حجابی و گناه ساکنان کره زمین دارد نازل می شود. اما دوربین خبرنگاران تلویزیون های جمهوری اسلامی شکوفه های گیلاس و نارنج را درفصل زمستان نشان می دهد ورضایت شهروندان را از کارگزاران و دست درکاران حکومت به تصویر می کشد ودریک کلام، اینجا گلستان است و بقیه ی دنیا خرابه ای است که اگر مدیریت آن به دست با کفایت حاکمان ایران بیفتد، میتوانند ازاین همه مصیبت وخرابی نجات پیداکنند!
اما تلویزیون ما یک کانال بیشتر ندارد. ازماهواره پخش می شود، البته اگر پارازیت های جمهوری اسلامی امان بدهد. اما تلویزیون ما صدای کم صدایان و بی صدایان است. فریاد میلیون ها انسان زحمتکشی است که حق شان پایمال می شود. تلویزیون ما زبان اعتراض کارگرانی است که حتا برای فروش اجباری نیروی کارخود حق چانه زدن ندارند. تلویزیون ما صدای کارگرانی است که دستمزدشان ماه ها پرداخت نمی شود. تلویزیون ما، تلویزیون معلمانی است که به افت تحصیلی، به بی تغذیه گی دانش آموزان، به دخالت مذهب درآموزش و پرورش، به بخاری های نفتی وآتش سوزی های فاجعه بار، به شین آباد، به بشاگرد، به کلاس های تشکیل شده در کپرها و آغل گوسفندان، به اعدام کردن فرزاد کمانگرها، به زندانی کردن معلمان معترض، اعتراض دارند .
تلویزیون ما، صدای دانشجویانی است که از شهریه های سرسام آور و به ستاره دارکردن و اخراج دانشجویان، به تفکیک جنسیتی و ممنوعیت فعالیت های سیاسی و اجتماعی دانشجویان و به سرکوب جنبش دانشجویی اعتراض دارد.
تلویزیون ما، صدای خشم خروشان زنانی است که مخالف حجاب اجباری و مخالف آپارتاید جنسی و مخالف نابرابری هستند. تلویزیون ما زبان کودکان کار وخیابان وقربانیان سود وسرمایه است. تلویزیون ما، کانال انعکاس صدای زندانیان سیاسی است که در زندان های جمهوری اسلامی اسیرند. تلویزیون ما صدای همه ی کسانی است که با اعدام و سنگسار و سانسور مبارزه می کنند. تلویزیون ما صدای کارگران مهاجر است که بخشی از طبقه ی کارگر ایران بشمار می روند. تلویزیون ما صدای خانواده های انقلابیونی است که توسط جلادان و دژخیمان جمهوری اسلامی کشتار شده اند. تلویزیون ما صدای “قبض ها را نپردازیم” است. تلویزیون ما صدای نه به جمهوری اسلامی است. تلویزیون ما صدا وسیمای انسان های آزادیخواه و برابری طلب است. تلویزیون ما، تلویزیون یک دنیای بهتر است. تلویزیون ما، مروج آزادی های بی قید وشرط بیان واندیشه است. تلویزیون ما، دانشگاه سازماندهی اعتراضات فزاینده ی مردم بستوه آمده است. تلویزیون ما، تلویزیون اصالت پراتیک و کمونیسم اکتیو وحاضر در صحنه های زندگی است. تلویزیون ما صدای منصور حکمت، صدای حمید تقوایی، شهلا دانشفر، مینا احدی، مریم نمازی، کاظم نیکخواه، خلیل کیوان، مصطفی صابر، سیامک بهاری، سیما بهاری، محسن ابراهیمی، کیوان جاوید و صدای هزاران فعال جنبش کمونیسم کارگری درایران وجهان است. تلویزیون ما، تلویزیون همه ی مردم سرنگونی خواه است. تلویزیون ما، تلویزیون انقلاب انسانی و حکومت انسانی است. تلویزیون ما، صدای رسای یک کمونیسم شاد ومدرن است. تلویزیون ما، صدا وسیمای انقلاب است. تلویزیون ما، کانال جدید است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *