جدید ترین

حمید تقوائی: تعفن و تحجری بنام “حجاب و عفاف”

جمهوری اسلامی هفته ۱۹ تا ۲۵ تیرماه را هفته  حجاب و عفاف اعلام کرده است. همین دو کلمه “حجاب و عفاف” عمق تعفن مقدسات و اخلاقیات پوسیده و عهد دقیانوسی اسلامی را برملا میکند! زن را به کالای جنسی و ابزار لذتجوئی مرد تنزل میدهند و بعد برای دورنگهداشتنش از نگاه نامحرم – یعنی مردانی که شرعا صاحب این کالا نیستند- آنرا در بسته بندی ای بنام  حجاب می پیچند. همه مراجع تقلید در واجب بودن حجاب بمنظور “مصون داشتن” زنان، و بقول خامنه ای   “پوشش هندسه بدن زن”،  از “نگاه نامحرم” اتفاق نظر دارند. در فتواها و رساله های این مغزهای متحجر تجاوز به دختران نه ساله، فحشا تحت عنوان صیغه موقت، و حتی لذتجوئی جنسی از نوزادان امری شرعی و بلامانع و کاملا مجاز و اخلاقی است اما عریان بودن بدن زن “بالاتر از مچ دست” بی عفتی است! با عریانی موی زنان، و با شادی و خنده و رقص و ورزش شان و حتی حضورشان در استادیومهای ورزشی، “ناموس مرد” و اسلام محافظ آن به باد میرود!

میگویند اخلاقیات هر کس  نماینده ارزشها و تلقیات و طرز تفکر او نسبت به دیگران است. اخلاقیات اسلامی  تنها تحجر و عقب ماندگی و نرینه سالاری معتقدینش را برملا میکند و بس!

زنان و اکثریت عظیم مردم ایران اخلاقیات دیگری دارند. مقابله با هر نوع تبعیض جنسیتی، مخالفت با حجاب و آپارتاید جنسی و مقابله با فرهنگ پوسیده ای که زن را ناموس و مایملک مرد و در ردیف  محجوران و صغیران میداند در محورارزشها و اخلاقیات جامعه قرار دارد. اگر این تقابل و مبارزه گسترده میان فرهنگ انسانی توده مردم و ارزشهای پوسیده اسلامی حاکم وجود نمیداشت، نیازی  به اعلام هفته حجاب و عفاف نمی بود! در ایران جمهوری اسلامی همه هفته ها هفته بچالش کشیدن زن ستیزی حکومتی ها است!

۱٣ ژوئیه ۱۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *