جدید ترین
عکس از آرشیو

کاظم نیکخواه: ما هم مثل رفسنجانی سوالاتی داریم

p44-Kazem_Nikxah

هاشمی رفسنجانی در پی رد صلاحیت حسن خمینی با عصبانیت سوالاتی را از شورای نگهبان کرده است. سوالاتی که بسیار بجاست. ما مردم ایران با هزار بار خشم و عصبانیت بیشتر همین سوالات و سوالاتی بیشتر را از کل حکومتی ها از جمله شخص خمینی و خود هاشمی و خامنه ای و کل مفتخوران و جنایتکارانی داریم که سی و هفت سال است واقعا خون خورده اند و میلیاردر شده اند. هاشمی رفسنجانی از آخوندهای شورای نگهبان میپرسد: “شما صلاحیت خودرا از کجا آورده اید؟ چه کسی به شما اجازه داده است قضاوت کنید؟ چه کسی به شما اجازه داد یکجا بنشینید و داوری کنید؟ (چه کسی به شما اجازه داد) اختیارات مجلس و دولت و جاهای دیگر را در دست بگیرید؟ چه کسی اجازه داد که اسلحه برای شما باشد و تریبون برای شما باشد؟ چه کسی اجازه داد صدا و سیما برای شما باشد؟ چه کسی به شما این ها را داد؟”

ما میلیونها مردم ایران، ما خانواده های جانباختگان و زندانیان سیاسی و جانباختگان جنگ و معلولین جنگی و خانواده های دهها هزار اعدام شدگان و سنگسار شدگان و پناهندگان همین سوالات را از شما جناب رفسنجانی که یکی از پایه گزاران اصلی حکومت منحوس اسلامی هستید و یکی از افتخاراتاتنان اینست که خامنه ای را بعنوان رهبر به خمینی پیشنهاد دادید داریم. ما ده میلیون کارگر بیکار و ما میلونها کارگر و معلم و پرستار و بازنشستگان و مردمی که سالهاست به زندگی زیر خط فقر محکوم شده ایم و شما و آقازاده هایتان از نان شب بچه های ما میلیاردر و پروار شده اند از شماها سوال داریم. سوال ما هم از شماها اینست که چه کسی به شما اجازه داد ثروت و اسلحه و تلویزیون دست شما باشد؟ چه کسی به شما اجازه داد اختیارات جامعه را در دست بگیرید؟ چه کسی به شما اجازه داد با حکم قوانین و احادیث ارتجاعی اسلامی عزیزان و جگرگوشه های ما را در همان اوان خلاصی از دیکتاتوری آریامهری و امید به بهار آزادی بیرحمانه اعدام و کشتار کنید؟ چه کسی به شما اجازه داد کودکان ما را به حسرت و نداری و کار خیابانی محکوم کنید؟ چه کسی به شما اجازه داد زندگی ما میلیونها مردم ایران را به رنج و فقر و تباهی و عذاب بکشانید؟ همه تان گورتان را گم کنید و بگذارید ما مردم نفس راحتی بکشیم.

جناب رفسنجانی و همه سران حکومت اسلامی! بدانید وقتی که آش آنقدر شور است که حتی صدای امثال شما در می آید، مطمئن باشید صدای انقلاب ما مردم را بسیار زودتر از آنچه که فکرش را بکنید خواهید شنید. انقلابی که سوالات را جواب خواهد داد، بساط صاحب اختیاران بی دلیل را جارو خواهد کرد، اختیار و حق را به حق دار خواهد داد و ثروت و اسلحه و رسانه ها را از جنایتکاران و قاچاقچیان و مفتخوران خواهد گرفت و به همه مردم جامعه محول خواهد کرد. در این شکی نداشته باشید*

اول ژانویه ٢٠١٦

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *