کنفرانس در هامبورگ در اعتراض به ده سال قرار داد دولت محلی با سازمانهای اسلامی- مینا احدی

انترناسیونال: شما روز ٢١ ژوئن سخنران کنفرانسی بودید در مورد بررسی ده سال قرارداد دولت محلی هامبورگ با سازمانهای اسلامی ، در این مورد بیشتر توضیح دهید.


مینا احدی: کنفرانس در هامبورگ، به مناسبت ده سال قرار داد دولت محلی با سازمانهای اسلامی بود، چرا که در هامبورگ، دولت محلی قرادادی با سازمانهای اسلامی دارد و آنها را از این طریق در بسیاری از مسائل شهروندانو تصمیم گیریها سهیم و شریک میکند، مثلا این ائتلاف اسلامیها در رادیو تلویزیون نماینده دارند و نظر میدهند و یا در مدارس برای انتخاب معلم تدریس اسلام و غیره.
ما مخالف این قرارداد هستیم و در کنفرانس با حضور نمایندگان احزاب در قدرت از جمله نماینده سوسیال دمکراتها و حزب سبز که در قدرت هستند و همچنین نماینده حزب سوسیال مسیحی و یا لیبرال دمکرات ، ارزیابی خودمان را از این قرارداد گفتیم و نقدهای بسیار تندی در مورد مماشات با سازمانهای اسلامی مطرح کردیم. این کنفرانس به دعوت سه سازمان برگزار شد و مورد توجه مطبوعات هم قرار گرفت. کماینکه در اخبار ساعت هفت و نیم استان در بخش اخبار این کنفرانس را نشان دادند و گزارشی از آن مطرح کردند که جالب است که مهمترین نکته در آن گزارش و همچنین کنفرانس دستور اخراج سلیمان موسوی فر معاون مفتح نماینده خامنه ای در مرکز اسلامی هامبورگ از طرف دولت آلمان بود.

انترناسیونال: واضح است که اخراج معاون مفتح و بحث ادامه دادن و یا ندادن به قرارداد با سازمانهای اسلامی اقدامی مهم و در راستای فعالیت هایی است که شما و نهادهای مخالف اسلام سیاسی و بویژه حکومت اسلامی داشته اند. ارزیابی شما و تاثیرات این اقدامات علیه اسلام سیاسی و حکومت اسلامی را میخواهیم بدانیم.


مینا احدی: طبعا اخراج معاون مفتح و آنطور که رسانه های آلمانی گزارش داده اند، ارسال پرونده مرکز اسلامی هامبورگ برای بررسی ممنوعیت این مرکز در آلمان اتفاقی است که بعد از سالها اعتراض و مبارزه و میتینگ و مصاحبه با رسانه های آلمانی بدست آمده است. در کنفرانس دیروز نماینده ای از سازمانهای مخالف یهودی ستیزی در هامبورگ گفت، اخراج موسوی فر به این دلیل نیست که دولت اطلاعات جدید و یا عجیبی از فعالیتهای تروریستی اینها بدست آورده، اخراج فقط و فقط بدلیل اعتراض اپویسیون جمهوری اسلامی و ایرانیانی هست که در سرما و گرما در مقابل مسجد تجمع کرده و افشاگری نمودند. بنظر منهم این مهم است که کمک زیادی به گسترش مبارزات در خارج از کشور برای تحت فشار گذاشتن حکومت اسلامی و همچنین پیامی هست به مردم ایران که حکومت اسلامی را همزمان باید در داخل و خارج سرنگون کرد و داخل و خارج بهم وصل هستند و بنظر من اگر حکومت اسلامی سر پا مانده به دو دلیل است اعدام و سرکوب و کشتار و همچنین دفاع دولتهای غربی از این حکومت و به رسمیت شناختن یک مشت تروریست اسلامی بعنوان حکومت عادی مردم ایران . این فضا را باید شکست و باید دولتهای غربی را وادار کرد که با تروریستهای اسلامی و آدمکشان وقیح اسلامی ، سیاست دیگری را در پیش بگیرند از نظر ما بایکوت سیاسی و اخراج همه تروریستها از کشورهای اروپایی و یا دستگیری و ماحکامه سران این حکومت که در خارج کشور جولان میدهند و در داخل کشور کارگر و معلم و همجنسگرا و آتئیست را اعدام میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *