جدید ترین

قدردانی از همه شما عزیزانی که به کنگره حزب پیام دادید

 از همه شما عزیزانی که با پیامهای گرم و پرشورتان از کنگره دوازدهم حزب استقبال کردید صمیمانه تشکر و قدردانی میکنم. 

به شما  کارگران نفت، دهها کارگر هفت تپه، معلمان و بازنشستگان، شما کارگران فولاد، جوان گیتاریست، پزشک زن، پرستار، پدر کولبر جانباخته، شما خانواده های دادخواه، شما درجه دار ارتش، جمع یک دنیای بهتر، جمع فردای بهتر، شما جوان رنگین کمان، زن افغان، کارگر معدنکار، فعال حقوق کودک، کارگر پاکبان، فعالین حقوق زن، شما جوان آتئیست، کشاورز اصفهانی، شما زنان خانه دار، کارگران شهرداری، رانندگان، کارگران لوله کش و برقکار و نقاش، کارگران شهرهای کردستان و میاندوآب، پناهندگان ایرانی در ترکیه، به همه شما عزیزانی که کنگره را دنبال کردید، قبل از کنگره  و در طول کنگره پیام فرستادید، و به شمائی که در کنگره ما شرکت کردید، درود میفرستم و ادای احترام میکنم.

شما با پیام های گرمتان شور و حرارت دیگری به کنگره حزب دادید و ما را در ادامه راهمان مصمم تر ساختید. کنگره حزب، کنگره شما بود. شمائی که به چیزی کمتر از همه آزادی و همه رفاه و همه برابری رضایت نمیدهید.

امیدوارم تک تک ‍‍‍‍‍‍‍شما ، شما فعالین همه جنبش های آزادیخواهانه و همه مردم آزاده، رابطه تان را هرچه بیشتر با حزبتان تحکیم کنید. این حزب همه شما مردمی است که عزم کرده اید از شر حکومت اسلامی و نظام نکبت بار بردگی مزدی و مصائب آن رها شوید و آستین بالا زده اید تا جامعه ای آزاد و انسانی بسازید.

برایتان آرزوی موفقیت و سربلندی میکنم و دست تک تک تان را به گرمی میفشارم.

 حمید تقوائی

۱۷ آذر ۱۴۰۰، ۸ دسامبر ۲۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *