shahla daneshfar11

شهلا دانشفر

shahla_daneshfar@yahoo.com

با کنگره حزب کمونیست کارگری همراه شوید

shahla daneshfar11
شهلا دانشفر:
کنگره نهم حزب در پیش است و تصور اینکه بار دیگر تعدادی از فعالین و مبارزین کمونیست گرد می آیند و بر سر اوضاع سیاسی امروز ایران و جهان و مسیر پیشرویهای بیشتر حزب و راه پیروزی نهایی علیه توحش سرمایه داری حاکم به بحث می نشینند، شورانگیز است.

تشکیل کنگره ٩ حزب در شرایط امروز ایران و فضای ملتهب و نگران کننده جهانی، میتواند یک اتفاق سیاسی مهم و ابراز وجود و اعلام آمادگی ما چپ ها و کمونیستها برای ایفای نقش تاریخی مان باشد. طبعا بشرطی که کنگره به وظایف پیش روی خود پاسخ دهد.

از نظر من یک بحث مهم این کنگره طبعا خود حزب و موقعیت کمونیسم امروز است. بحثی که خوشبختانه خطوط قطعنامه اش تدوین شده است و سرفصل هایش را از زبان حمید تقوایی در مصاحبه ای در نشریه انترناسیونال شنیدیم. با دنبال کردن این مباحث و جستجوی راه کارها و در پرتو این افق و چشم انداز است که باید به تدارک کنگره ٩ برویم.

یک فراخوان ما به مردم برای اینکه خود را از شر جمهوری اسلامی رها کنند، پیوستن به این حزب است. اکنون با تشکیل این کنگره و مباحث مهمی که در آن باید داشته باشیم، فراخوان من به کسانیکه خود را به این حزب نزدیک می بینند، به همه کسانیکه خود را با کانال جدید تعریف میکنند و این کانال را از آن خود میدانند اینست که انتظاراتشان از این کنگره را با ما درمیان بگذارند و با ارسال پیامهای خود به این کنگره ما را در مباحثی که در آن خواهیم داشت همراهی کنند.

طبعا جای همه این دوستان در کنگره ٩ حزب خالیست و از اعضا و کادرهای حزب در داخل ایران انتظار میرود که در این کنگره نقش مهمی ایفا کنند و اکنون که بدلایل امنیتی امکان حضور مستقیمشان در این اجلاس مهم حزبی نیست، با پیامهای گرم خود و با اظهار نظرها و قطعنامه هایشان در راستای جلو بردن مباحث مهمی که باید در کنگره مورد بحث و بررسی قرار گیرد، این جای خالی را پر کنند و وزن سنگین سازمان حزب در داخل ایران را در این کنگره نمایندگی کنند.

روشن است که یک بخش از دستور کار کنگره گزارش فعالیتهای مبارزاتی حزب در فاصله دو کنگره است. از همین رو جا دارد که در این کنگره از دوستانی که با تلاش شبانه روزی خود نقش مهمی در بردن حزب و گفتمانهایش به درون جامعه و برافراشته نگاهداشتن پرچم آزادیخواهی و خواستهای برابری طلبانه دارند، به سهم خود تشکر و قدردانی کنم.

باز هم همه اعضا و کادرهای حزب، همه انسانهای آزادیخواه را فرا میخوانم که در فاصله کوتاهی که به کنگره مانده است، با پیامهای شان، همراهی خود را با این کنگره و مصوبات و تصمیاتش اعلام کنند. با ارسال نقطه نظرات و قرارهایشان در مباحث کنگره فعالانه دخالت کنند.

میتوانید بصورت جمعی پیام بفرستید. بصورت جمع هایی از کارگران و مراکز مختلف جامعه و از میان جوانان و انسانهای آزادیخواه پیام بدهید. این کنگره حزب شماست. فعالانه به تدارکش برویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *