wpi-Logo

کاوه طهماسبی از ایران

با سلام به عزیزان شرکت کننده در کنگره دهم حزب کمونیست کارگری ایران.

با توجه به پیشرو تر شدن جنبشهای اعتراضی در ایران و پررنگتر شدن مطالبات چپ در بدنه جامعه طی یکسال اخیر که مدت زمان مابین کنگره نهم و دهم حزب کمونیست کارگری هست بیش از گذشته نیاز تشکل و تحزب قابل درک است.
ودر دل تمامی این جنبشهای اجتماعی بوضوح قابل مشاهده است که جنبش کارگری در ایران پیشروتر از همه جنبشها برای آزادی جامعه از فقر و نابرابری به جلو آمده و تاثیرگذارتر از قبل در تجمعات مطالبه گرایانه مردمی است.
جامعه ایران و بالاخص جنبشهای اعتراضی پیشرو به بلوغ سیاسی مناسب رسیده اند و آگاهتر از گذشته به انتخابها و شرایط پیش روی خود واقفند و در تمامی تجمعات اعتراضی شاهد مطالبات اساسیشان که برابری، آزادی و عدالت همگانی است، هستیم.
امروز در جامعه ایران به جرأت میتوان گفت که جنبش کارگری ایران نیروی محرکه و پیشرونده جنبشهای اعتراضی بالاخص جنبش رهایی زنان و جنبش دانشجویی است و ما فعالین جنبشهای مبارزاتی “دانشجویان”، “ضددین”، “جنبش نوین رهایی زن” و “ال جی بی تی کیو” ها و دفاع از محیط زیست برای پیشبرد و تغییر اساسی و حصول مطالبات خود نیاز به رهبری سیاسی و تشکل و تحزب داریم که انتخاب و پیوستن به حزب نیاز اساسی آن است.
پیام من به کنگره دهم حزب این است که در ادامه تلاشها و برنامه ریزی تا کنونی که در جهت افق دادن به نود و نه درصدیهای ایران بوده متناوبا با تدوین برنامه و استراتژیهایی مدون به نیاز اساسی جامعه و جنبشها در شرایط حال حاضر که تشکل و رهبری سیاسیست پاسخ دهد و حزب کمونیست کارگری ایران در شرایطی قرار گیرد که بیش از پیش نماینده سیاسی اقشار و جنبشهای مبارزاتی باشد. و کنگره دهم حزب همچون گذشته بخوبی تدوین کننده استراتژیهایی که حزب را به این سمت سوق دهد باشد و مردم ایران را به سمت تشکل و تحزب گرایی برای رهایی سریعتر از چنگال سیستم فاسد جمهوری اسلامی باشد.
به امید روزی که کنگره حزب کمونیست کارگری ایران در داخل کشور با حضور ما فعالین جنبشهای مبارزاتی داخل کشور برگزار شود.

کاوه طهماسبی
اسفند  ۱۳۹۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *