abdol golpariyan

عبدل گلپریان

abdolgolparian1@gmail.com

قتل عام در زندانهای جمهوری اسلامی

abdol golpariyan
عبدل گلپریان:
موج اعدامها توسط رژیم جمهوری اسلامی شدت بیشتری بخود گرفته است. بنا به گزارش کمیته بین المللی علیه اعدام، تنها در فاصله دو هفته دستگاه آدم کشی حکومت اسلامی ۵۰ نفر را اعدام کرده است. روزهای شنبه و یکشنبه این هفته ۱۱ نفر در زاهدان اعدام شدند که پنج نفر از آنها زن بودند، ٣ نفر در اردبیل، ۴ نفر در رضاییه، هفت نفر در لاکا و ۵ نفر در قزوین اعدام شدند. فقط در دو روز ٣۱ نفر اعدام شده اند.
علاوه بر اینها رژیم اسلامی قصد دارد ۲۶ نفر از زندانیان رجایی شهر را به “اتهام” تبلیغ علیه نظام اعدام کند. ۱۵۰ نفر از زندانیان از شهرهای مختلف ایران، از دانشگاههای سراسر کشور و از جمله تهران، کردستان، آذربایجان، ارومیه و کرمانشاه دستگیر کرده و همگی در سالن ۱۰ زندان رجایی شهر هستند. اسامی این زندانیان به این شرح به کمیته علیه اعدام رسیده است:
امید پیوند، شهرام احمدی، مختار رحیمی، بهمن رحیمی، محمد یاور رحیمی، فرزاد شاه نظری، صدیق محمدی، عبدالهادی حسینی، محمد غریبی، پوریای محمدی، ماموستا کاوه ویسی، کاوه شریفی، کاظم ملکی، بهروز شاه نظری، عبدالرحمان سندانی، حامد احمدی، جهانگیر دهقانی، کمال مولایی، احمد نصیری، ادریس نعمتی، وریای باقری فرد، لقمان امینی، بشیر شاه نظری، جمال سید موسوی ( زندان کردستان) لقمان امینی ( سه سال انفرادی) بشیر شاه نظری ( سه سال انفرادی )
اعدامهای اخیر پیش درآمد تهاجم تازه تری به مردم عاصی و معترض علیه جمهوری اسلامی است. قاتلان اسلامی حاکم بر ایران اوضاع منطقه و در کمین نشستن مردم را بو کشیده اند.
طبق معمول این تقلاها برای جلو گیری از بروز نا آرامی هایی است که در شرف سربلند کردن است. به زیر کشیده شدن جریان اسلامی در مصر توسط حرکت میلیونی مردم، سران و مقامات جمهوری اسلامی را به وحشت انداخته است. پایان کار خود را نزدیک می بینند و برای ایجاد فضای رعب و وحشت روزی نیست که تعدادی از زندانیان توسط قاتلان اسلامی اعدام نشوند.
راه پایان دادن به موج اعدامها اعتراضات وسیع و توده ای مردم در مقابل در زندانها و دیگر اسارتگاههای رژیم اسلامی است. خانواده های زندانیان، فعالین جنبشهای اجتماعی و مردم بستوه آمده از وضع موجود می توانند و باید متشکل و متحد دست به اعتراض بزنند. نباید در مقابل این وحشی گری اوباشان اسلامی ساکت نشست. هیچگاه همچون امروز شرایط برای تعرض وسیع و همه جانبه علیه جمهوری اسلامی آماده نبوده است. در کشورهای منطقه بویژه در مصر و ترکیه مردم در صف میلیونی و هزاران نفره به حاکمان اسلامی نه گفتند. مردم مصر و ترکیه راه را نشان داده اند. مردم انقلابی در ایران نسبت به هر جای دیگر دنیا بمراتب متنفرتر و منزجرتر علیه مذهب و علیه سیستم و قوانین اسلامی هستند.
مردم شهرهای کردستان پیشینه درخشان و روشنی را علیه اعدام در کارنامه مبارزاتی خود به ثبت رسانیده اند. باید دست بکار شد. فعالین جنبشهای اجتماعی، جوانان، زنان، فعالین محلات و خانواده های زندانیان در یک اقدام مشترک و سازمانیافته می توانند با حضور در مقابل زندانها نسبت به آدمکشی رژیم اسلامی دست به اعتراضات گسترده بزنند.
۹ ژوئیه ۲۰۱۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *