moosavi

میر حسین موسوی: بگم!؟

moosavi
موسوی اخیرا از زندان خانگیش دوستان سابقش را تهدید کرده است. در مقابل اظهارت امثال مصباح و جنتی که گفته بودند لطف رهبری مانع اعدام سران فتنه شده است٬ میرحسین موسوی اعلا کرده که می تواند در یک دادگاه علنی و صالح به اتهامات وارده پاسخ بگوید و حقایق مربوط به سرچشمه های فساد عظیمی که کشور و انقلاب را در خود غرق کرده است، بیان کند.
حالا نوبت موسوی ست که بگم بگم راه بیندازد. حالا که فساد رژیم و سرانش به جایی رسیده که از هر سوراخ سنبه ای خبر فساد و دزدی و اختلاس درز می کند٬ بعد از اظهارات رفسنجانی که اعلام کرد عمق فاجعه فساد موجود در سیستم حکومتی را نه می شود پنهان کرد و نه می شود کامل به مردم گفت٬ حالا نوبت میر سبز است!
معلوم نیست که چرا ایشان برای افشای دزدیها و فساد حکومتی منتظر یک دادگاه علنی و صالح هستند٬ مگر چنین دادگاهی سابقه ای هم در رژیم اسلامی دارد؟ مگر اعدام ده ها هزار نفر در دهه ۶۰ و بعد از آن در چنین دادگاهی تائید شده اند؟ چرا میر سبز افشای ریشه های فساد حکومتی را به دادگاه علنی صالح که دو واقع وقت گل نی است ارجاع می دهد؟ آیا افشای فساد جز قلم و کاغذ و سند چیز دیگری می خواهد؟
اما واقعیت این است که موسوی از پشت نرده های خانه شان همچنان نگران حکومت محبوبشان هستند. در مقابل اتهام براندازی٬ ایشان اعلام کرده آنهایی که دزدی و می کنند و فساد های عظیم در کشور راه می اندازند برانداز هستند و نه من و همسرم! درواقع می گوید “آدم بدهای” داستان برانداز هستند نه ما! ایشان در واقع دارد برای حکومتش دل می سوزاند و به برادران معنویش تقلب می رساند که نکنید یا جوری بکنید که خبرش درز نکند!
معلوم نیست چرا مردم باید حرف موسوی را باور کنند! مگر ایشان تازه به سرچشمه های عظیم فساد پی برده که امروز دارد خبرش را به ما میدهد؟ جز این است که موسوی هم در ادامه مابقی سران حکومت وقتی دید که دیگر جلو درز خبر فساد را نمی شود گرفت یادش افتاده تهدید به افشاگری کند؟ تازه ایشان شرط و شروط هم گذاشته! دادگاه علنی و صالح!
نوید مینائی
به نقل از ژورنال ۲۸ دسامبر ۲۰۱۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *