پیام از ایران به کنگره دوازدهم حزب کمونیست کارگری – پیام از جمع یک دنیای بهتر به کنگره ۱۲

مندرج در انترناسیونال ۹۴۴

فایل پی دی اف ویژه پیاده کردم روی تلفن همراه

برگزاری دوازدهمین کنگره حزب کمونیست کارگری ایران را به همه انسانهای شریف و آزادیخواه ؛ به همه کمونیستها و به طبقه کارگر ایران تبریک می گوییم!

 رفقا سلام

بسیار خوشبختیم که در چنین روزهایی پر التهاب جامعه ایران با برگزاری هرچه باشکوه تر این کنگره خود را برای نبرد نهایی با سیاه ترین حکومت سرمایه آماده می‌کنیم. این کنگره صف‌آرایی کل جنبش اعتراضی مردم ایران است  و ما در تمامی عرصه های مبارزه از معلمان تا بازنشستگان؛ از زنان تا جنبش علیه اعدام؛ از صف دادخواهی تا کودکان کار ریشه دوانده ایم. این کنگره طنین کوبنده گام های طبقه کارگر ایران است که  پرچم رهایی انسان را برافراشته است.

ما از حزبمان آموختیم چگونه یک انسان را از چند قدمی طناب دار نجات دهیم. ما جواب اعتراف گیری و مستند سازی های ننگین حکومت را در خیابان فریاد زدیم: «مستند؛ شکنجه دیگر اثر ندارد«! ما با ایمان به یک دنیای بهتر که می تواند پاسخ تمام معضلات جامعه ایران باشد خود را به منشا اثر در بسیاری از اعتراضات  بدل کردیم و سنگرهای مهمی را در جنگ با حکومت تجاوز، شکنجه، اعدام فتح کرده ایم. ما به سهم خود در شکل گیری و جهت دهی مطالبات معلمان و بازنشستگان نقش اساسی داشته ایم. ما در برافراشته شدن هر چه باشکوه‌تر پرچم اول ماه مه  و هشت مارس نقش داشته و صدای سنگر  هفت تپه را رساتر کردیم.

 گاهی حکومت ننگین جمهوری اسلامی را به غلط کردن انداختیم و جایی برای نبردهای بعدی متشکل تر شدیم. گاهی در خیابان؛ گاهی در طوفان های توییتری و گاه در زندان دستی بر آتش داشته ایم. در کمپین های امدادرسانی تا سواد آموزی حضور داشتیم و در کمک به مهاجرین و دفاع از حقوق  انسانی آنها تلاش کردیم. از آنجا که انقلاب ایران رنگ زنانه دارد و حضور زنان در تمامی عرصه های اعتراض، نماد شکست آپارتاید جنسی جمهوری اسلامی بوده است؛ ما در زنانه شدن صف مقدم اعتراضات نقش  داشته و از آن حمایت کرده ایم.

در دفاع از ورزش زنان و حق آوازخوانی زنان و  دفاع از جنبش رنگین کمانی ها ثمربخش بوده ایم. ما دختران انقلاب را تکثیر کرده ایم و صدای قربانیان تجاوز شده ایم. ما توانستیم تابوهای زیادی را در جنبش های مبارزاتی بشکنیم. رد پای ما در بیشتر بیانیه ها و کنش های سیاسی داخل ایران نمایان است از بیانیه آزادی، شکایت از خامنه ای علیه کشتار جمعی کرونا، میتوان دید.

در نقش بستن شعار «محاکمه آمرین و عاملین»  جنایت های حکومت و فریاد «نه می بخشیم و نه فراموش میکنیم» بر  پرچم دادخواهی اثر گذار بوده ایم. در کمک رسانی به  خانواده های زندانیان سیاسی و بلند کردن صدای اعتراضات آنها تلاش کرده ایم. و در یک کلام هر کجا اعتراض هست پرچم یک دنیای بهتر را  برافراشته ایم و حاصل نبردهای هر روزه مان این است که ما در فضای سیاسی داخل ایران جا و مکان داریم. ما جمع یک دنیای بهتریم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *