پیام از ایران به کنگره دوازدهم حزب کمونیست کارگری – کارگر نیشکر هفت تپه – مرتضی حیدری و دوستان

مندرج در انترناسیونال ۹۴۴

فایل پی دی اف ویژه پیاده کردم روی تلفن همراه

من کارگر  نیشکر هفت تپه  هستم و از طرف خود و سه نفر از دوستان برگزاری کنگره را تبریک میگویم. ۵ سال است که علیه بساط باند مافیایی اسدبیگی و در دفاع از زندگی و معیشتمان  در جنگی سخت  بسر میبریم و حزب کمونیست کارگری همیشه در کنارمان بوده است. راهنمای ما بوده است. صدای اعتراض ما در میان مردم و در سطح جهان بوده است.  برگزاری کنگره  را مناسبتی می بینیم که صمیمانه از شما عزیزان و از اینکه حجم بالایی از برنامه های تلویزیون کانال جدید به انعکاس اعتراضات ما و همبستگی با ما اختصاص داشت تشکر و سپاسگزاری کنیم.

دوستان ما در نبردی که ۵ سال است به پیش میبریم تا همین جا موفقیت های مهمی داشته ایم. ما موفق به  خلع ید از باند اسدبیگی و کشیدن این دار و دسته مافیایی به پشت میز محاکمه شدیم. ما  گفتیم که مالکیت شرکت تحت نظارت شورایی باشد و وقتی  با مانع تراشی ها روبرو شدیم خودمان وارد عمل مستقیم شدیم. دست به کار مدیران فاسد شدیم. در شورای اسلامی را گل گرفتیم و انحلال عملی شورای اسلامی را اعلام کردیم. مجمع نمایندگی منتخب مجمع عمومی ۵ هزار نفره  خود را  به عنوان  ابزار اعمال نظارت شورایی اعلام کردیم و امروز در موقعیت بسیار قویتری پیگیر مطالباتمان هستیم و  آخرین پیشرفت ما بازگشت بکار دو  نفر از همکاران اخراجی مطالبه گر و تمدید قراردادهای همکاران فصلی و غیر نیشکر ماست. ما با این قدرت پیگیر مطالبات پاسخ نگرفته خود هستیم. دو همکار اخراجی دیگر ما اسماعیل بخشی و بیژن سالاری هنوز به کار بازنگشته و ما  مصمم به ادامه اعتراض تا بازگرداندن این دو عزیز و مختومه اعلام شدن پرونده خانم فرزانه زیلابی وکیل دلسوز خود و دیگر مطالباتمان هستیم.

 دوستان تشکل مجمع عمومی و مجمع نمایندگی منتخب آن تجربه ایست که در هفت تپه کارآیی خود را به روشنی نشان داد و موضوعیت دارد که کنگره بر تکثیر این شکل موثر سازماندهی کارگری تاکید کند.

دوستان ما در شورای اسلامی را گل گرفتیم و  آنرا منحل اعلام  کردیم. جا دارد کنگره بر انجام این کار در سطح سراسری و  بیرون انداختن نیروهای سرکوبگر حکومت از محیط های کارگری تاکید بگذارد.

و بالاخره اینکه دوستان ما در این مسیر پر از دست انداز مبارزه با کمونیسم و با حزب آشنا شدیم. نوع دیگری از کمونیسم را تجربه کردیم. کمونیسمی دخالتگر و حاضر در میدان عمل، کمونیسمی که در نبرد تن به تن تکلیف راست و چپ را روشن میکند و قلب جامعه را با خود دارد. دوستان  شما همیشه از درسهای نیشکر هفت تپه برای جنبش کارگری و کل جامعه حرف میزنید. جا دارد که ما هم از درسهای حزب کمونیست کارگری  و نقش راهبردی اش بگوییم. 

کارگران، حزب کمونیست کارگری حزب همه ماست. به آن بپیوندید. از دردها و مشقات و انتظاراتتان برای کنگره ای که در پیش است بنویسید. کنگره حزب در پیش است و می توانید مباحث آنرا دنبال کنید. زنده باد حزب کمونیست کارگری. 

مرتضی حیدری و دوستان – ۲۶ اکتبر ۲۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *