digital

“گیرنده دیجیتال رایگان” طرحی برای استراق سمع در منازل مردم

digital
عبدل گلپریان:
دستگاههای امنیتی و سرکوب رژیم اخیرا با براه انداختن تبلیغات گسترده ای و بقول خودشان “برای مقابله با آسیب ها و پیامد شبکه های ماهواره ای” تحت عنوان “دجال واره” اعلام کرده اند که: “هر خانواری در اذای تحویل داوطلبانه ماهواره، می تواند از دستگاه دیجیتال رایگان استفاده کند”. بر روی این بنر تبلیغاتی نوشته شده است: “امروز خط مقدم دشمن پشت بام خانه های شماست”.

اما مردم دشمن را خوب می شناسند. دشمنی که بیش از سه دهه است فقر، گرانی، بیکاری، اعتیاد، تن فروشی، اعدام، زندان و شکنجه را بعنوان اسلحه بروی جامعه ای هفتاد و هفت میلیونی نشانه رفته و زندگی آنان را به جهنم تبدیل کرده است. حکومت داعش پرور جمهوری اسلامی است.

داد و فغان تبلیغاتی نهادهای سرکوب و جاسوسی رژیم مبنی بر جمع آوری ماهواره ها از پشت بام منازل مردم قبل از هر چیز گویای شکست طرحهای رژیم در برداشتن ماهواره و محروم کردن مردم از شبکه های تلویزیونی است. با طرح “دجال واره رایگان” اعتراف می کنند که شکست سختی از مردم خورده اند. نهادها و ماموران وزارت اطلاعات، سپاه و نیروی انتظامی سالهاست که با تمام قدرت برای شکستن و یا مصادره بشقابهای ماهواره ای با هجوم شبانروزی به منازل شهروندان تلاش کرده اند این ابتدایی ترین نیازمندی مردم را از آنان بگیرند و هر بار مردم نیز بشقابهای ماهواره ای جدیدی را جایگزین کرده و به تهدیدات زندان و جریمه نیزتوجه نکرده اند. جنگ رژیم با مردم بر سر ماهواره بقدمت عمر این حکومت است اما هر بار دست از پا درازتر عقب نشسته اند.

اکنون حکومت اسیدپاش، حکومت اعدام و شکنجه، حکومت تجاوز و شلاق و حکومت نکبت اسلامی میخواهد با طرح باصطلاح دجال واره شکست مفتضحانه اش را در مقابل ایستادگی مردم جبران کند.
جمهوری اسلامی را مردم بخوبی می شناسند. حکومتی که مردم را بخاک سیاه نشانده است، حکومتی که با نیروی سرکوب، زندان و اعدام، اسیدپاشی و با دزدی و چپاولهای میلیاردی از هستی و دسترنج مردم خود را سرپا نگه داشته است، به یکباره می خواهد “خیرات گیرنده دیجیتال” توذیع کند.

این طرح چیزی نیست بجز گیرنده های تفتیش در منازل مردم، استراق سمع رسمی، قانونی و حکومتی. اما مردم هوشیار تر از آنند که فریب وعده نقل و نبات “مجانی” رژیمی که بیش از سه دهه زندگیشان را با جهل و جنایت تباه کرده است بخورند. طرح “دجال واره” یا “گیرنده دیجیتال مجانی”، طرحی برای تفتیش، استراق سمع، کنترل و نفوذ اطلاعاتی در منازل مردم و طرحی برای جبران شکست مفتضحانه اش در ناتوانی بر سر جمع آوری ماهواره های مردم است. با بی توجهی، با افشای طرح استراق سمع و با برملا نمودن سیاستهای جاسوسی رژیم در منازل مردم، طرح آبروباخته وزارت اطلاعات، سپاه، نهادها و کاربدستان حکومتی را باید نقش برآب کرد. ۱۸ اکتبر ۲۰۱۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *