تهدیدات  فرمانده نیروی سپاه نشانه استیصال حکومت است – عبدل گلپریان

عبدل گلپریان

مندرج در انترناسیونال ۹۳۷

روز دوشنبه ۱۵ شهریور ماه محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه گفته است: “سوءاستفاده گروهک های تروریستی و مسلح از اقلیم شمال عراق برای ایجاد ناامنی در مناطق مرزی ایران برای ما قابل تحمل نیست و پاسخ لازم را به تروریست ها خواهیم داد.” او همچنین گفته است:

“به رغم تاکیدات چندباره و آگاه سازی مسئولین اقلیم شمال عراق نسبت به تحرکات گروهک های تروریستی و مسلح در منطقه آنها برای رخنه و انجام اقدامات ضد امنیتی علیه کشورمان و عدم برخورد با این پدیده، سال ها است که گروه‌های تروریستی و ضد انقلاب وابسته به استکبار جهانی و سرویس‌های جاسوسی بیگانه از جغرافیای اقلیم شمال عراق برای برهم زدن امنیت و آرامش مناطق مرزی جمهوری اسلامی ایران و ایجاد اذیت و آزار برای مردم ساکن در این مناطق استفاده می‌کنند و در این خصوص به دولت عراق و مسئولین اقلیم شمال این کشور تذکرات لازم داده شده است. دولت عراق و اقلیم کردستان نباید به تروریست ها اجازه جولان و برپایی مقر در این سرزمین برای تهدید و ایجاد ناامنی علیه ایران را بدهند، هرگونه کوتاهی و غفلت در این خصوص را مغایر حسن همجواری و روابط حسنه دو کشور می دانیم و از ساکنین این مناطق درخواست می کنیم از مقرهای تروریست ها فاصله بگیرند تا آسیبی متوجه آنها نشود”.

هذیان گویی های فرمانده سپاه آدمکشان اسلامی چیز تازه ای در بر ندارد. این شاخ و شانه کشیدنها و تروریسم خطاب قرار دادن احزاب اپوزیسیون در کردستان عراق، قدمتی به اندازه طول عمر حکومت اسلامی دارد. اکنون نه دوران قدرقدرتی حکومت اسلامی در چهار دهه قبل است که خمینی و دیگر جنایتکاران و آدمکشان سپاه و ارتش برای تثبیت خود نیروهای مخالف و اپوزیسیون را با عباراتی چون، ضد انقلاب، گروهک های تروریست، عامل سرویس های جاسوسی  و غیره نام می بردند و نه دوران توهم بخشی از مردم به این حکومت است. امروز دیگر نه تنها مردم ایران و منطقه بلکه افکار عمومی دنیا میداند که بنیانگذار ترور و تروریسم در جهان حکومت اسلامی است. ترور رهبران احزاب مخالف، ترور شخصیتهای سیاسی، چپ و کمونیست در کردستان عراق و دیگر کشورها با نام و هویت تروریسم حکومت اسلامی عجین شده است. بنابراین تروریسم اسلامی از منظر مردم دنیا و حتی دولتهای دور و نزدیک به این حکومت، بر پیکر رژیم اسلامی خالکوبی شده است. هولوکاست اسلامی در دهه شصت و ادامه آن در روز روشن و شلیک به سر معترضین در خیابانها، شلیک موشک سپاه تروریست پرور به هواپیما، شکنجه زندانیان در زندانها که چهره کثیف حکومت اسلامی را بیشتر از پیش به دنیا نشان داد چیزی جز جنایت علیه بشریت را نمی توان نام نهاد.

فرمانده مزدور حکومت اسلامی از برهم زدن امنیت و آرامش مناطق مرزی توسط احزاب اپوزیسیون سخن می گوید. تنها یک قلم از ایجاد ناامنی، سلب آسایش و تباه کردن زندگی مردم در مناطق مرزی از سوی سپاه قدس و دیگر مزدوران و آدمکشان حکومت اسلامی، کشتار کولبران در غرب و کشتار سوخت بران در شرق کشور است. حکومتی که با اتکا به دستجات و باندهای مسلح سپاه و دیگر شبکه های تروریستی اش پرونده ای مملو از ایجاد ناامنی و سلب آسایش مردم نه تنها در مناطق مرزی و کل کشور بلکه در منطقه و سراسر جهان را زیر بغل دارد.

بخش دیگری از تهدیدهای عربده جویانه محمد پاکپور خطاب به همپیمانان حکومت اسلامی در حکومت مرکزی عراق و اقلیم کردستان است. هشداری که فرمانده نیروی سپاه به مقامات حکومت عراق و کاربدستان حکومت اقلیم می دهد، چیزی جز ایجاد فضای تبلیغاتی نیست. حکومت اسلامی طی دوران موجودیتش نیازی به هشدار به همپیمانان خود در عراق و در اقلیم کردستان نداشته است. توپ باران و خمپاره باران مناطق مرزی، موشک پرانی به دفاتر و مقرهای احزاب اپوزیسیون در کردستان عراق اتفاقا با توافق آنان ممکن شده است. قلدریهای های حکومت اسلامی و دولت ترکیه در جریان حملات هوایی و زمینی به داخل کردستان عراق هیچگاه با کمترین واکنشی از سوی حکومت مرکزی و احزاب ناسیونالیست کرد حاکم بر کردستان عراق روبرو نبوده است. بنابراین باید گفت که هرگونه تعرض و حمله نظامی علیه اپوزیسیون در داخل کردستان عراق بدون رضامندی آنان ممکن نبوده است.

اما نکته قابل توجه در سخنان تهدید آمیز فرمانده آدمکش اسلامی را باید جای دیگری جستجو کرد. امروز دیگر شگردها و طرحهای حکومت اسلامی برای انحراف افکار عمومی از اصل وقایع عینی و ملموس در جامعه برای همه مردم به عنوان شگردهای سوخته و نخ نما قابل ارزیابی هستند. حکومت اسلامی در مواجه با فشارهای عدیده اعتراضی و اجتماعی که بطور روزمره از سوی جامعه ای به پا خاسته با آن روبرو است مدام می کوشد اذهان عمومی را نسبت به خشم و اعتراض مردم به جای دیگری ببرد. این شاخ و شانه کشیدنها برای مردم ایران و بویژه مردم  کردستان آشنا است. حکومت اسلامی از هر سو در محاصره اعتراضات اجتماعی، اعتصابات کارگری و دیگر جنبشهای اعتراضی  قرار دارد. . در وحشت از اوج اعتراضات مردم ناچار شده اند گشتهای ۱۱۰ تهران را به دو برابر افزایش دهند. این تلاشها تنها برای منحرف کردن افکار عمومی از باتلاقی است که سران و کل حاکمیت در آن گیر افتاده اند. حکومت اسلامی و فرماندهان شبکه مافیای سپاه قدس و دیگر نیروهای سرکوبگر آن، زندگی مردم را به جهنمی به تمام معنا تبدیل کرده اند. در مقابل این جهنم و این تباهی، مردم تمام قد در برابر بانیان وضع موجود ایستاده اند و فرمانده سپاه قدس  با تهدید نیروهای اپوزیسیون در کردستان عراق در تلاش تبلیغاتی برای گشودن یک برکت آسمانی برای نجات هیولای زخم خورده اسلامی است. وحشت و هراس سراپای نظام اسلامی را فراگرفته است. این نوع ژستهای دهه شصتی دیگر بدرد این دوران نمی خورد. مردم در سراسر کشور دست در دست مردم معترض و خشمگین عراق، همسو با مردم کردستان عراق و دست در دست مردم و زنان متنفر از اوباشان تروریست طالبان در افغانستان، در تلاشی بی وقفه خیز برداشته اند تا بساط چند دهه از حاکمیت آدمکشان و جنایتکاران اسلامی در منطقه را برچینند. 

 ۱۹ شهریور ۱۴۰۰۱۰ سپتامبر ۲۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *