فراخوان به مردم: همه جا علیه قطع برق دست به تظاهرات بزنید

قطع برق زندگی بسیاری از مردم را به جهنم واقعی تبدیل کرده و خشم و اعتراض مردم را برانگیخته است. در روزهای گذشته در تعدادی از شهرها مردم به خیابان آمدند و علیه خامنه ای و حکومت شعار دادند. مقامات حکومت اعلام کرده اند که قطع برق در هفته های آینده نیز جریان دارد. جانیان حاکم حتی به فکر تامین ساده ترین نیازهای زندگی روزمره مردم نبوده اند. برده اند و خورده اند و یا صرف دم و دستگاه سرکوب و ترور و مذهب کرده اند و اکثریت مردم را به خاک سیاه نشانده اند. برق و آب و انواع امکانات برای دهها هزار مسجد و هزاران امامزاده و اماکن سرکوب و جاسوسی فراهم کرده اند ولی فکری به حال تامین برق مورد نیاز مردم نکرده اند، فکری بحال تامین آب مردم نکرده اند، فکری به حال زندگی دهها میلیون مردم کارگر و زحمتکش نکرده اند و هر کدام تقصیر را به گردن این مقام و آن مقام و یا به گردن طبیعت می اندازند.

هیچ بهانه ای قابل قبول نیست. مردم کل این حکومت و روسای جمهور و رهبر و مجلس اوباش اسلامی و سپاه و کل دم و دستگاه این حکومت را مسئول این جهنمی می دانند که زندگی مردم را به تباهی کشانده است و هر روز اوضاع بجز برای قشر محدودی از مقامات و سرمایه داران برای مردم وخیم تر و وخیم تر میشود. باید همه جا، در سراسر کشور و در همه شهرها و روستاها علیه جانیان و سارقان و مفتخوران حاکم به میدان آمد و علیه قطع برق، علیه بی آبی و علیه همه مصائبی که مفتخوران حاکم به مردم تحمیل کرده اند دست به اعتراض زد.

حزب کمونیست کارگری همه مردم به ستوه آمده در سراسر کشور را به تظاهرات سراسری فرامیخواند. حکومت مفتخوران و جنایتکارانی که قادر به تامین ساده ترین نیازهای مردم نیست باید به گور سپرده شود.

حزب کمونیست کارگری ایران

۱۶ تیر ۱۴۰۰، ۷ ژوئیه ۲۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *