قرار دفتر سياسى حزب کمونيست کارگرى: محاکمه سران رژيم اسلامى و جلوگيرى از غارت اموال مردم

١- رژيم جمهورى اسلامى در سراشيبى سقوط و سرنگونى قرار دارد. سرنگونى رژيم اسلامى محتوم است. اين حکم مردم است. اين واقعيت براى خود سران و مسئولان رژيم اسلامى نيز مسجل شده است.

٢- يکى از پى آمدهاى آشکار شدن سرنوشت محتوم رژيم اسلامى تلاش بسيارى از سران رژيم براى فرار از چنگال عدالت و خارج کردن اموالى است که در اين مدت از مردم غارت کرده اند. بسيارى از مسئولان رژيم از هم اکنون مبالغ هنگفتى را به بانکهاى خارج از کشور منتقل کرده اند.

سياست حزب کمونيست کارگرى در قبال اين وضعيت به قرار زير است:

١- حزب کمونيست کارگرى خواهان محاکمه عادلانه تمامى سران و مسئولان درجه اول رژيم و عناصر دست اندرکار در جنايت عليه مردم است. اين افراد بايد در دادگاههاى صالحه و بر اساس پيشرفته ترين موازين شناخته شده بين المللى محاکمه شوند. اين محاکمات علنى است و جهان بايد شاهد کليه جوانب روند محاکمه و اقامه دعوى مردم و شاکيان خصوصى از اين افراد باشند.

٢- هدف از اين محاکمات آشکار شدن جنايت مسئولان رژيم اسلامى عليه مردم ايران و تحقق عدالت است.

٣- حزب کمونيست کارگرى اعلام ميکند که هر درجه سرسختى در سنگر دفاع از رژيم اسلامى تنها باعث سنگين تر شدن پرونده قضايى اين افراد خواهد شد.

٤- حزب کمونيست کارگرى خواهان مجازات اعدام و يا مجازات حبس ابد در مورد محکومين اين دادگاهها نيست.

٥- حزب کمونيست کارگرى در عين حال و تا زمانيکه رژيم اسلامى سرنگون نشده است خواهان محاکمه سران رژيم اسلامى در دادگاههاى بين المللى است.

٦- تمامى اموال و ثروتهاى منتقل شده توسط مسئولان رژيم اسلامى به خارج از کشور جزوى از سرمايه مردم ايران است و بايد در فرداى سرنگونى رژيم اسلامى به دولت منتخب مردم در ايران عودت داده شود. حزب کمونيست کارگرى در عين حال خواهان منجمد شدن فورى اين اموال و غير قابل استفاده شدن اين ثروتهاى غارت شده در شرايط کنونى است.

٧- حزب کمونيست کارگرى از هم اکنون خواهان جمع آورى اطلاعات شاکيان از سران و مقامات درجه اول رژيم اسلامى است. حزب از تمامى قربانيان رژيم اسلامى و مردم آزاديخواه ميخواهد که اطلاعات خود را چه در زمينه نقش تک تک مسئولان رژيم در قتل و کشتار رژيم اسلامى و چه در زمينه غارت اموال مردم در اختيار نهادهاى ذيربط حزب در اين زمينه قرار دهند.

٨- حزب کمونيست کارگرى سياستهاى سازشکارانه و بند و بست هاى آن دسته از نيروهاى اپوزيسيون را که خواهان فرارى دادن سران رژيم از چنگال عدالت هستند، قاطعانه افشاء ميکند.

دفتر سياسى حزب کمونيست کارگرى ايران
آوريل ٢٠٠٥

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *