قرارهای مصوب

بندهای تکمیلی بر طرح آرایش ارگانهای رهبری حزب

مصوب پلنوم ۲۵ – نوامبر ٢٠٠٦

۱- جمع مشترک هیات دائر و هماهنگي، هيات دبيران ناميده ميشود. مباحث مربوط به طرحها و نقشه عملهاي سياسي (پلاتفرم کارکميته ها و ارگانهاي حزبي، طرح کمپينهاي حزبي، بيانيه هاي حزبي، پلاتفرم کار سازمانها و کمپينهاي جانبي و …) در جلسه هيات دبيران مورد بحث قرار ميگيرد. رئيس هيات دائر و هماهنگي رياست هيات دبيران را نيز بعهده دارد.
۲- هيات دائر و هماهنگي براي بحث و تصميم گيري براي پيشبرد ديگر وظايف خود ( طبق ليست وظايف مندرج در طرح آرايش بالا مصوب پلنوم ۲۴) جلسات ويژه خود را تشکيل ميدهند.
۳- تصميم گيريها در هيات دبيران، هيات دائر و هيات هماهنگي با راي گيري اتخاذ ميشود. کليه تصميمات مصوب بايد به تاييد ليدر برسد. تصميم به اينکه کدام مسائل احتياج به راي گيري دارد، به تقاضاي يکي از حاضرين و موافقت اکثريت حاضرين، در خود هر جلسه اتخاذ ميشود.

***

قدرداني از رفقا و ارگانهاي حزبي در رابطه با مبارزه کارگران شرکت واحد

مصوب پلنوم ۲۵

حزب در جريان مبارزه کارگران شرکت واحد نقش موثر و چشمگيري ايفا کرد که بدون فعاليت فشرده و هماهنگ بسياري از رفقا و ارگانهاي حزبي امکان پذير نبود. پلنوم از همه رفقاي و ارگانهاي درگير در مبارزه کارگران شرکت واحد و بويژه رفقا شهلا دانشفر، اصغر کريمي، علي جوادي و بهرام سروش بخاطر نقش فعال و برجسته شان در اين مبارزه عميقا قدرداني ميکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *