وقتش رسیده است! کاظم نیکخواه

فراخوان یک تظاهرات و تجمع بزرگ در برلین علیه جمهوری اسلامی یک رویداد مهم و قابل توجه است که باید آنرا تقویت کرد. حامد اسماعیلیون، سخنگوی انجمن خانواده جان‌باختگان هواپیمای سرنگون شده اوکراینی فراخوان داده است که در هم‌صدایی با خیزش سراسری مردم علیه جمهوری اسلامی، روز شنبه ۳۰ مهر مصادف با ۲۲ اکتبر در شهر برلین آلمان یک تظاهرات متمرکز با عنوان «وقتش رسیده است» برگزار شود.


براستی هم وقتش رسیده است. وقتش رسیده است که ما مردم میلیونی در خارج و داخل، زن و مرد، پیرو جوان از تمام بخشهای جامعه دست در دست هم دهیم و شر این نیروی خبیث جنایتکار ضد زندگی، ضد زن، و مرتجع و چپاولگر را بکنیم. وقتش رسیده است که دست در دست هم دهیم و به توحش حاکم دیو خبیث اسلامی در این کشور پایان دهیم. وقتش رسیده است که از امنیت و رفاه و آزادی مان قاطعانه و متحدانه دفاع کنیم و فریاد آزادی و برابری و جامعه انسانی را سر دهیم. وقتش رسیده است که شعار زیبای “زن زندگی آزادی” را که با انقلاب مردمی در سراسر کشور طنین انداز شده است در دنیا وسیعا بازتاب دهیم.


دنیا به ما چشم دوخته است. مردم دنیا از این ماشین تروریسم و عقب گرد و توحش منزجرند و با همدلی و نگرانی نبرد مردم ایران را با جمهوری اسلامی دنبال میکنند. مردم دنیا به اشکال مختلف با انقلاب ما در ایران همراه و همدل هستند. ارتجاع اسلامی حاکم در ایران یک ارتجاع ضد انسانی جهانی است و به زیر کشیدنش بشریت را به دوران تازه ای وارد میکند.


تجمع برلین میتواند فاصله میان خارج و داخل را به حداقل ممکن برساند. میتواند پیوند میان خارج و داخل را بسیار مستحکم تر وزنده تر نماید. یک نتیجه این حرکت اینست که روز گذشته جوانان محلات تهران و برخی شهرهای دیگرایران با اطلاعیه هایی ضمن حمایت از تجمع برلین فراخوان تظاهرات و تجمع در شهرهای مختلف کشور همزمان با تجمع برلین را دادند. واین بی سابقه است . بگذار حاکمان اسلامی با شعار صدها هزار نفری ما مردم بر خود بلرزند. بگذار دولتهای مماشات گر ببینند که مردم این کشور حکومت اسلامی را دارند به زیر میکشند و هرکس که با این حکومت سر و سری دارد بازنده خواهد بود. بگذار کاری کنیم که در همین روزها حکومت اسلامی را هم همچون رژیم منفور نژادی آفریقای جنوبی منزوی و بایکوت کنند و سفرا و نمایندگانش همه جا با تحقیر بیرون رانده شوند. زن زندگی انسانی! نابود باد حکومت اسلامی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *