پوزه جمهوری اسلامی را باید به خاک مالید- کاظم نیکخواه

سخنگوی قوه قضائیه حکومت کثیف اسلامیاین هفته اعلام کرد که حکم اعدام احمد رضا جلالی قطعی است و برای اجرا در دستور قرار دارد. از طرف دیگر مقامات ریز و درشت حکومت اسلامی، این روزها راه فرار به جلو را در پیش گرفته اند و دولت سوئد را مرتب به باد حمله گرفته اند که گویا با اهداف سیاسی محاکمه حمید نوری را به جریان انداخته و این دادگاه وجاهت قانونی ندارد و امثال اینها! این تلاشها و تقلاهای حکومت پاسخی است به ماهها افشاگریدر دادگاه حمید نوری علیه جنایات فجیع این حکومت در دهه شصت که دنیا را متوجه دیو خبیث اسلامی حاکم در ایران کرد. بعلاوه قبل از آن شاهد دادگاه مردمی آبان در لندن و تریبونالبین المللی بودیم که حاکمین اسلامی را زیر فشاری خرد کننده قرار داد. و این ربطی به دولت سوئد و دولتهای دیگر نداشت. بلکه قوانین سوئد و دیگر کشورها اجازه داد که از جانب افراد و شخصیتهای مردمی دادگاههایی مستقل علیه جانیان و قاتلین مردم برپا شود. جمهوری اسلامی به روال معمول وقاحت را هم به اوج خود رسانده و از اینکه حقوق انسانی حمید نوری زیر پا گذاشته شده و تلفنش را به او نداده اند و سوالات زیادی از او کرده اند و امثال اینها تلاش دارد روزنه های حقوقی ای بنفع شکنجه گرش پیدا کند. با اعلام حکم اعدام قریب الوقوع احمدرضا جلالی این بار حکومت اسلامی به سیم آخر زده است و تلاش دارد با قلدری بیش از حد در سطح بین المللی، قاتلین خود را نجات دهد.


این تلاش و تقلا را میتوان و باید به شکستی کامل کشاند و کاری کرد که جمهوری اسلامی در سطح بین المللی منزوی و بایکوت شود. حکومت آپارتاید آفریقای جنوبی یک صدم رژیم اسلامی جنایت نکرده بود و به حق نفرت جهانیان را بر انگیخت و به حق به انزوا و بایکوت کامل محکوم شد و به زباله دان پرتاب گردید. حکومت جنایت اسلامی ، حکومت اعدامهای دسته جمعی، دادگاههای دو دقیقه ای، حکومت سنگسار ، و به رگبار بستن جوانان در نیزار ماهشهر، حکومت سرنگون کننده هواپیمای مسافربری با موشک، کشتارگر ۱۵۰۰ نفر در اعتراضات آبان ۹۸ و هزاران جنایت فجیع دیگر، باید صد بار بیشتر از هر حکومت دیگری منزوی و طرد و بایکوت شود. جای این نیروی خبیث در جامعه انسانی آنهم در قرن بیست و یکم نیست. تمام نهادهای بین المللی ورزشی، هنری، ادبی، و دیپلماتیک باید نمایندگان این حکومت را بیرون بیندازند. سفارتخانه هایش باید بسته شوند. کاربدستانش باید هرجا که پایشان را از کشور بیرون گذاشتند عین حمید نوری دستگیر و به جرم جنایت علیه بشریت محاکمه شوند.


دولتها به راحتی پای بایکوت و تعرض سیاسی و دیپلماتیک به این حکومت نمی آیند. باید زیر فشار قرار بگیرند. باید صدای مردم معترض را همه جا بشنوند. وقت آنست که ما مردم فعالانه دنیا را به شورش و اعتراض و مقابله با حکومت کثیف اسلامی فرا بخوانیم. توجه جهان بیش از هر زمان به خباثت و جنایات حکومت اسلامی جلب شده است. و این بسیارمثبت و مهم است. بنفع تک تک مردم دنیاست که جمهوری اسلامی منزوی و سرنگون شود. این را همه میدانند. اما از نظر خط و جهت سیاسی شفافیت و روشنی و رادیکالیسم چندان مشاهده نمیشود. دولتها در پی سازش و معامله اند و باید مردم را مقابل آنها به حرکت در آورد و زیرفشارشان قرار داد تا متوجه شوند. حکومت اسلامی، حکومت گروگانگیری و باج بگیری، و حکومت جنایت و اعدام جایش در جامعه بشری نیست و باید از صحنه جهان جارو شود. هر یک روز که در این جهت گام برداشته شود به قیمت جان انسانهایی تمام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *