تحویل جعبه سیاه با خفت!

انترناسیونال 878

حکومت جنایتکار اسلامی بعد از شش ماه مقاومت در برابر فشارهای بین المللی برای تحویل جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی پزواز ۷۵۲ که سرنگون کرده، باالاخره اخیرا بناچار جعبه سیاه هواپیما را تحویل دولت فرانسه داد. رسوایی و خفت و اعتراف به جنایت در پس این همه مقاومت خود را به همه جهان نشان داد. براستی از این بهتر نمیشد چهره کثیف این حکومت را به دنیا نشان داد. در مورد موضوعی که همه دنیا به آن توجه دارد، بدون یک ذره دلیل موجه و منطقی شش ماه مقاومت کردند که جعبه سیاه را تحویل ندهند. اخبار و گزارشات حاکی از این بود که تلاش کرده اند اطلاعات جعبه سیاه را از بین ببرند. ظاهرا در این زمینه هم شکست خورده اند. چون خبرگزاریها خبر دادند که کارشناسان هواپیمایی گفتگوهای کابین خلبان را استخراج کرده اند. واقعا سران این حکومت اگر یک ذره شرم و شرافت انسانی سرشان میشد میبایست سرشان را به دیوار میکوبیدند و خود را از بین میبردند.. شکست پشت شکست. رسوایی پشت رسوایی. تحقیر پشت تحقیر. هرکس که داستان را دنیال میکند به اینها فحش میدهد و به کل موجودیتشان تف میکند. حکومت رسوا، حقیر، بی منطق و خارج از کل عرف بشری به این میگویند. انسان دوست ندارد دشمنش هم این قدر حقیر و مفلوک و بی ارزش و کثیف و نازل باشد!
۱۷۶نفر از عزیزان مردم را در روز روشن جلوی چشم مردم دنیا به نحو فجیعی کشتند. زندگیهای بسیاری را در یک لحظه با خونسردی از بین بردند و نابود کردند. و چند روز انکار کردند و دروغ گفتند و سرنگونی هواپیما را به نقص فنی نسبت دادند. بعد زیر فشار دولتهایی که گفتند تردیدی نیست که این هواپیما با موشک سرنگون شده و آثار جرم را نشان دادند، تازه با رسوایی اعتراف کردند که بله. این هواپیما را ما سرنگون کردیم. اما اشتباهی! بعدا ذره ذره دم خروس بیرون زد و همان که ما و خیلی های دیگر از اول گفته بودیم روشن شد که این هواپیما عمدی سرنگون شده است. یک دلیلش هم همین بود که این باند جنایتکار حاضر نبود جعبه سیاه هواپیما را که اطلاعات ارزشمندی برای دلیل حادثه میتواند بدست بدهد، تحویلیک دولتی بدهد که کارشناسش را دارد. برای این کار شش ماه مقاومت کردند و اکنون باز زیر فشار یک قدم دیگر با سرشکستگی قبول کردند که جعبه سیاه را تحویل دهند. حال باید دید بعد از خوانش اطلاعات جعبه سیاه چه اطلاعاتی از حکومت “عزیز” اسلام و خمینی خواهیم شنید.
واقعا شرم چیز خوبی است. انسانیت چیز خوبی است. شرافت و امانت چیز خوبی است. آبرو و حیثیت هم چیز خوبی است. و ای کاش زبان انسانی برای این نوع موجودات بی نهایت خبیث و رسوا یک کلمه جدید اختراع کند که انسان بتواند احساسش را نسبت به این ها بهتر بیان کند.
بشر تنها چیزی که در این قرن احتیاج ندارد این نوع حکومتهاست. جای آن ۱۷۶ انسانی که زندگی شان توسط این جنایتکاران نابود شد واقعا خالیست و بستگانشان که آنها نیز زندگی شان متلاشی گردید واقعا سزاوار این نبودند. فقط میتوان با تمام وجود فریاد زد نابود باد حکومت اسلامی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *