جدید ترین

اعتراضات مردم و سرگیجه سران حکومت

انترناسیونال ۸۴۴
۸ آذر ۱۳۹۸، ۲۹ نوامبر ۲۰۱۹
کاظم نیکخواه

حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی به نحو عجیبی ادعا کرده است که “من هم مثل همه مردم ایران مطلع شدم که صبح جمعه قیمت بنزین تغییر کرده است”!! یک روزنامه دولتی در جواب او نوشته است ممکن است فردا جناب روحانی بگوید من هم در اعتراضات شرکت داشتم!
این نوع از سربازکردنهای مسخره از یک طرف و اظهارات امام جمعه ای که میگوید جنگ جهانی علیه نظام شروع شده بود و رهبر ما را از نابودی نجات داد،‌ پاسخی است به آن شخص بی مغز و سفاک بنام ابوالفضل بهرام پور که بعنوان “کارشناس قرآن” در صدا و سیمای جمهوری اسلامی معرفی میشود و روز پنجم آذر در این شبکه با رجزخوانی گفت “به استناد آیات قرآن، معترضان نباید فقط کشته‌ شوند بلکه باید زجرکش شوند”.
کینه و نفرت دست اندرکاران حکومت منفور اسلامی از معترضان بسیار قابل فهم است. اینها میدانند که نظام کثیفشان دارد نفسهای آخر را میکشد. مردم خود را به آب و آتش میزنند تا خود را از شر اشغالگرانی که روی ثروتها و امکانات جامعه چنگ انداخته اند و خون مردم را در شیشه کرده اند، خلاص کنند. راهی برای حکومت باقی نمانده است. صدها تن از عزیزان مردم را در همین اعتراضات یک هفته گذشته قربانی کردند. و هزاران تن را دستگیر کرده اند. ادامه جنبش مردمی مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی است که سراسر ایران را فرا خواهد گرفت. رژیم اشغالگر اسلامی باید دست کثیفش را از سر این جامعه کوتاه کند.
امام جمعه های حکومت وقتی میگویند “تصمیم داهیانه رهبر” نجاتشان داده است، میدانند دارند دروغ میگویند. همان زمان هرکدامشان به دنبال پناهگاه و راه فرار میگردند. میلیونها نفر از مردم ایران جسورانه و شجاعانه پا به میدان گذاشته اند. حکومت دستور تیر میدهد و مردم هم تصمیم به مقابله گرفته اند. هیچ تردیدی در مغز کپک زده شان نباید راه دهند که مردم کوتاه نمی آیند و این حکومت باید گورش را گم کند. و گام بعدی مردم آزاد کردن عزیزانشان با اعتراض و تظاهرات و شکستن در زندانهاست. مردم چیزی جز زنجیرهای پایشان ندارند که از دست بدهند. اما دنیایی از آزادی و رفاه را با سرنگونی این حکومت کثیف و منحوس بدست خواهند آورد. زنده باد انقلاب انسانی برای یک جامعه انسانی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *