به هر شکل ممکن برای توقف اعدام خسرو بشارت اقدامات جمعی و موثر را انجام دهید!

مردم مبارز مهاباد! مردم مبارز کردستان! نهادهای مدنی، حقوق بشری و اجتماعی! دانشجویان!

با تاسف حکومت تبهکار اسلامی سحرگاه روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، حکم اعدام انور خضری یکی دیگر از هم پرونده چهار زندانی اعدام شده که در چند ماه گذشته اعدام شده اند با اسامی داوود عبدالهی، قاسم آبسته، فرهاد سلیمی و ایوب کریمی پس از نزدیک به ۱۵ سال حبس در زندان قزلحصار، بدون اطلاع قبلی و در سکوت خبری، اجرا شد.

بعد از اعدام انور خضری، سایت خبری هه نگاو اعلام کرده، همزمان با اعدام انور خضری یکی دیگر از هم پرونده ای های ۵ اعدامی مذهبی، خسرو بشارت جهت اجرای حکم اعدام در زندان قزلحصار به سلول انفرادی منتقل شده.

جان خسرو بشارت در خطر است.
حکومت تبهکار اسلامی در این روزها که جامعه در التهاب اعتراضی علیه طرح نور(حجاب و عفاف) است. اعتراضات کارگران و بازنشستگان از هر دوره ای رادیکالتر و تعرضی تر برگزار میشود، به خیال خود با اعدام می‌تواند اعتراضات موجود را سرکوب زنان، کارگران، بازنشستگان را به تمکین و سکوت بکشاند. غافل از اینکه با اعدام و دستگيري ها بر خشم مردم می‌افزاید.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران حکم اعدام بیدادگاه های جمهوری اسلامی را قویا محکوم می‌کند.

مردم مبارز کردستان! مردم مبارز مهاباد!
فعالین جنبش نه به اعدام در داخل و کشورهای اروپایی، ‌کانادا، استرالیا و امریکا نگذارید خسرو بشارت قربانی اعدام های سریالی، شود. از هر طریق ممکن، در سطح سراسري، در کردستان و شهر مهاباد با اعتصاب، گردهمایی، بیانیه های جمعی، تحصن و… خواهان لغو مجازات اعدام خسرو بشارت شوید.

کارزار جهانی نه به اعدام،
احزاب سیاسی و فعالین مدنی، اجتماعی را به مبارزه متحدانه علیه مجازات اعدام و مشخصا حکم اعدام خسرو بشارت فرا میخوانیم.


کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *