فراخوان: مردم مبارز سنندج و کردستان، دانشجویان دانشگاه و دانشکده ها!

«طبق اخبار منتشر شده؛ «نوید برزنجه، دکترای فلسفه هنر، استاد دانشگاه آزاد پرند در تهران اهل سنندج در پی اخراج از دانشگاه با اقدام به خودکشی به زندگی خود پایان داده است. مراسم خاکسپاری این استاد دانشگاه صبح روز پنجشنبه چهاردهم دی ماه در شهر سنندج برگزار خواهد شد».

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ضمن تسلیت و ابراز همدردی با بستگان آقای نوید برزنجه، مردم مبارز سنندج و کردستان! دانشجویان دانشگاه و دانشکده ها را فرا می خواند: در مراسم خاکسپاری نوید برزنجه شرکت کنید. با خود بنرهای محکومیت سرکوب و زندانی کردن دانشجویان و استادان دانشگاه ها و اخراج استادان دانشگاه ها را وسیع به محل مراسم ببرید. حضور وسیع و پُر رنگ شما در مراسم پنجشنبه چهاردهم دی ماه در شهر سنندج جواب محکمی است به سرکوب های حکومت اسلامی در دانشگاه ها.

حکومت تبهکار جمهوری اسلامی در یکسال گذشته به هدف سرکوب دانشجویان و استاد های دانشگاه ها به منظور اجرای سیاست یکدست سازی دانشگاه ها صدها نفر از دانشجویان مبارز و استادهای مبارز دانشگاه ها را در سطح سراسری اخراج کرده است. مقابله با سیاست تبهکارانه حکومت جمهوری اسلامی همبستگی با دانشجویان و استادان دانشگاه ها است.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران

١٣ دی ماه ١٤٠٢

٣ ژانویه ٢٠٢٤

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *