کارگران هفت تپه و بازنشستگان کشوری و تامین کرمانشاه اول مه را گرامی داشتند- ابراهیم عباسی بر آزادی همه معلمان و کارگران زندانی تاکید کرد

امروز ۱۲ اردیبهشت روز جهانی کارگر، کارگران نیشکر هفت تپه همچنانکه از قبل اعلام کرده بودند، ساعتی دست از کار کشیدند و با تجمع و سخنرانی و شعار دادن روز جهانی کارگر را گرامی داشتند. در این تجمع کارگران علیه مدیریت و خصوصی سازی شعار دادند و بر اتحاد کارگران تاکید کردند. ابراهیم عباسی از کارگران هفت تپه به این مناسبت سخنرانی کرد و همه کارگران را به اتحاد علیه مفتخوران فراخواند و گفت اولویت اول ما بازگشت به کار اسماعیل بخشی است و کارگران هفت تپه تا انجام این امر نباید کوتاه بیایند. او همچنین گفت که من از وضعیت این مملکت هزار نارضایتی دارم. مسئولین موی یک دختر ۱۶ ساله و زنان را می بینند، اما فساد و دزدی و تبعیضات را نمی بینند. او همچنین از معلمان زندانی و کارگران زندانی و زندانیان سیاسی حمایت کرد و گفت همه آنها باید آزاد شوند. ابراهیم عباسی همچنین از حرکت کارگران کاغذ پارس حمایت کرد و گفت باید آنها هم مثل هفت تپه خصوصی سازی را به شکست بکشانند.  

امروز همچنین در کرمانشاه معلمان و بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی به مناسبت اول مه تجمع کردند و از حقوق جهانی کارگران و همه بازنشستگان و مردم دفاع کردند. بازنشستگان با شعارهای کوبنده خود علیه سیستم حاکم و فساد و دزدی شعار میدادند. آنها از جمله شعار می دادند “تجمع، تشکل حق مسلم ماست”، “بیکاری، تورم بلای جان مردم” ، و “شورای عالی کار حامی سرمایه دار”. بازنشستگان خواهان آزادی همه کارگران و معلمان زندانی و تمام زندانیان سیاسی هستند.

زنده باد اول مه روز جهانی کارگر

حزب کمونیست کارگری ایران

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ –   ۱ مه ۲۰۲۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *