زنده باد شما مردم که انتخابات قاتلان را بر سرشان خراب کردید

اصغر کریمی

مندرج در انترناسیونال ۹۲۶

زنده باد شما جوانان جسوری که در تریبون های خیابانی جواب دندان شکنی به رئیسی دادید و همه آنها را بعنوان دزد و قاتل و فاسد به محاکمه کشیدید. زنده باد شما که در تریبون های خیابانی کیفرخواست جامعه علیه قاتلان آبان را فریاد زدید و اعلام کردید که آبان ادامه دارد. زنده باد شما که دیوارها را از شعار پر کردید و بنرهای تبلیغاتی رییسی، کاندید اصلی نظام را به آتش کشیدید و در شهرهای مختلف آنها را پاره کردید. زنده باد شما زنان شجاع که در صف اول این حرکت وسیع، شجاعانه دزدان حاکم را محاکمه نمودید. 

زنده باد شما مادران دادخواه که پرچم رای ما سرنگونی است را به اهتزاز درآوردید و مهر محکم خود را بر نمایش انتخاباتی قاتلان و دزدان حاکم کوبیدید. زنده باد شما فعالین کارگری که از هفت تپه پاسخ دندان شکنی به رئیسی و فریب خوردگان اش دادید.

زنده باد همه شما تشکل های کارگری و بازنشستگان و دانشجویان، آتناها و عربشاهی ها و پدران و مادران جانباخته و خانواده های جانباختگان پرواز اوکراین که از همه سو جانیان حاکم را سکه یک پول کردید. شما غرور یک جامعه را نمایندگی کردید.  شما توقعاتی را مقابل بخشی از اپوزیسیون گذاشتید که هنوز از گفتن کلمه سرنگونی و انقلاب ابا دارند. شما توقعاتی را در مقابل رسانه هایی گذاشتید که تریبونشان هر روز در اختیار مفسرانی است که بویی از دردهای شما نبرده اند.  

شما فضایی را در جامعه تثبیت کردید که به قبل از آن برنخواهد گشت. شما خشم و اعتراض جامعه را با صدای بلند و در مقابل چشم نیروهای سرکوب و لباس شخصی هایشان بیان کردید. صدای شما در سراسر جهان نیز شنیده شد. شما کاری تاریخی کردید. 

و بالاخره زنده باد شما دهها میلیون نفری که از رفتن به صندوق های رای قاتلان و دزدان خودداری کردید و سردترین انتخابات قلابی را نصیب خامنه ای و رئیسی و اوباش حاکم نمودید. “نه” امروز دهها میلیون نفری که پای صندوق های قاتلان نرفتید، از روی بی تفاوتی و دلسردی نبود. این یک “نه” فعال و تعرضی بود. “نه” سرنگونی بود. شما در روزهای گذشته اعلام کردید رای ما سرنگونی است و آن را امروز روز ۲۸ خرداد عملی کردید. 

از امروز دوران تازه ای در حیات سیاسی کشور شروع میشود. جنبش سرنگونی بسیار قدرتمندتر پا به میدان گذاشته است و وحشت عمیقی در دل حکومتیان انداخته است. 

اصلا و مطلقا مهم نیست چه تعداد رای برای رئیسی اعلام میکنند. شما انتخاباتشان را بر سرشان خراب کردید. هیچ کاندیدی برنده این انتخابات کذایی نیست، همه بازنده اند و حالا آیت الله قاتل با زبونی و سرافکندگی، ریاست نظامی بحران زده تر از همیشه را شروع میکند و مردمی مصمم تر خود را برای ضربات کوبنده تر آماده میکنند. 

زنده باد انقلابی که در این روزها قدم بزرگی به جلو برداشت.

۱۸ ژوئن ۲۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *