جدید ترین

محمد بهانه است. حفظ منافع زمینی مساله است! حکومتی که کنار قاتلان چارلی ابدو و ساموئل پاتی می ایستد باید بایکوت شود!

خامنه ای، روحانی و سایر تروریست های حاکم بر ایران و همینطور اردوغان و اوباش دیگری در برخی کشورهای دیگر جنایت وحشیانه اسلامی ها در فرانسه را محکوم نکردند اما سکولاریسم و دفاع از آزادی بیان را محکوم کردند. آنها قاتل و عقایدی که به این جنایت منجر میشود را عامل این قتل نمیدانند اما سکولاریسم و دفاع از آزادی بیان را عامل این ترورها معرفی میکنند!‌ چرا که خود سردسته قاتلان اسلامی اند. چرا که خود فتوای قتل داده اند و میدهند. چرا که خود الله اکبر گویان سر دهها هزار نفر از مردم معترض را بریده اندو بطرف زنانی که در گودال فرو کرده اند سنگ پرتاب کرده اند و یا دستور اسیدپاشی داده اند.


آزادی بیان برای جنبش های تروریستی سمی کشنده است. آنها از کوچکترین آزادی بیان و اندیشه وحشت دارند چون مرگ خود را در آن میبینند. آنها به ضرب گلوله و شمشیر و دار و اسید و شلاق و فتوا و زندان و پاسدار و بسیج زنده اند. فقط کشیدن کاریکاتور پیغمبرشان جرم نیست. کوچکترین انتقاد و افشاگری علیه خامنه ای هم جرم است. کوچکترین انتقادی به حکومت اسلام هم جرم است. افشای جنایاتشان هم جرم است. دفاع از زن و سکولاریسم هم جرم است. تبلیغ بیحجابی هم جرم است. اعتراض به اعدام و شلاق هم جرم است.


واقعیت این است که محمد مساله اصلی جمهوری اسلامی و مقاماتش نیست. مساله اصلی طالبان و داعش و اردوغان و شیوخ کشورهای عربی هم نیست. حفظ این حکومت ها و حفظ ثروت های میلیاردی شان یعنی منافع زمینی اینها مساله است. کاریکاتور کشیدن از محمد را جرم اعلام میکنند تا بتوانند اعتراض مردم به فقر و بیحقوقی و فساد را سرکوب کنند. تا بتوانند جلو انتقاد از خامنه ای و حکومت های اسلامی و اقلیت های مفتخور حاکم را خفه کنند. اگر کاریکاتور کشیدن از محمد آزاد باشد راحت نمیتوان بجرم توهین به خامنه ای و یا حتی کوچکترین انتقادی به خامنه ایآدم ها را گرفت و زندانی کرد.

اما نقطه ضعف این ایدئولوژی و این حکومت هم همین است که در مقابل آزادی بیان بی دفاع است. تا وقتی با سرکوب حریف مردم شود به حکومتش ادامه میدهد اما موقعی که دیگر حریف مردم نمیشود و جلو حرف زدن مردم را هم نمیتواند بگیرد اوضاعش بحرانی و رقتبار میشود. بیخود نیستکه اوباشانشاین روزها اینچنین هار شده اند.
دنیا باید علیه وحشیگری اسلامی ها بپا خیزد. و این کار مردم انساندوست و آزادیخواه در سراسر جهان است که باید دولت ها را هم مجبور کنند از آزادی بیان دفاع کنند و جنایات هر روزه حکومت های اسلامی و دار و دسته های اسلامی و در راس همه آنها جمهوری اسلامی را محکوم کنند و آنها را هرچه بیشتر تحت فشار سیاسی قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *