بی‌خبری از وضعیت آرمیتا گراوند- عطیه نیک‌نفس

جمهوری اسلامی همیشه برای فرار از مخمصه‌هایی که مردم با مبارزات جسورانه‌شان برایشمی‌سازند با توحش شرایط را برای خودش سخت‌تر کرده است. سال قبل بعد از کشته‌شدن مهسا امینیبه دست نیروهای گشت ارشاد رژیم اسلامی، انقلابی پرقدرت، بی‌بدیل و زنانه در ایران شروع شد.انقلابی که به‌سرعت توانست صدای خود را به تمام دنیا برساند و شرایط رژیم ضدزن اسلامی را چه در فضایبین‌الملل و چه در داخل ایران بسیارسخت‌تر و بحرانی‌ترکرد.لرزه‌ای که این انقلاب بر تن سران رژیم اسلامی انداخت، خواب و آرامش را از آنان گرفت.
حکومت از سر ترسو استیصالبه اعدام، شکنجه، زندان، تجاوز، تهدید و ارعاب متوسل شد و تا توانست سبعیت به خرج داد، اما مردم پرقدرت به مبارزاتشان به اشکال مختلف ادامه می‌دهند.
و حالا بعد از گذشت سه هفته از اتفاق وحشتناکی که برای آرمیتا گراوند دختر ۱۷ ساله‌ای که فقط حقوق اولیهانسانی‌اش را طلب کرده بود و با پوشش اختیاری در مترو بوده، افتاده، جمهوری اسلامیاین بار نیز از وحشت مردم مبارز و آزادی‌خواه با سکوت، دروغ،امنیتی‌کردن جو بیمارستان و تحت‌فشارقراردادنخانواده‌اش هجویاتی را مبنی بر اینکه این اتفاق یک تصادف بوده و ربطی به حجاب‌بان مترو ندارد، نشخوار می‌کند.
غافل از اینکه حنای رژیم اسلامی برای مردم مطالبه‌گر بعد از گذشت ۴۵ سال سرکوب و زن‌ستیزی رنگی ندارد و رژیمبه‌خوبیمی‌داند مردم نمی‌گذارند قتل عمد حکومتی مهسا امینی دوباره تکرار شود و کل ساختمان کثیف این رژیم ضدانسانی را بر سر مزدورانش ویرانمی‌کنند.
وحشیگری مزدور رژیم،حجاب‌بان مترو و بی‌خبری از شرایط آرمیتا گراوند بسیار برای رژیم اسلامی گران تمام خواهد شد، حتی در سطح بین‌المللی و در رسانه‌هایغیرفارسی‌زبان شرایط آرمیتا را دقیقاً با مهسا مقایسه کردند و تیترخبری‌شان “ادامه سرکوب زنان توسط رژیم اسلامی در ایران” بود!
خواست آرمیتا، خواست تمام زنان برابری‌طلب و البته مردمی است که می‌دانند تا زن در جامعه‌ای بی‌حقوق و تحت سرکوب است، نمی‌توان در آن جامعه انسانی زندگی کرد.
مردم ایراننمی‌خواهند هر روز شاهد قتل دولتیانسان‌هایی باشند که فریاد زدند “آزادی”. برای رسیدن به این مهم، ضمن دادخواهیجان‌های عزیزی که در تمام دوران حکومت منفور اسلامی توسط این رژیم گرفته شد، تا سرنگونی این رژیمجنایت‌کار اسلامی مبارزه خواهند کرد. آرمیتا باید زنده بماند و در جشن سرنگونی حکومت ضد زن و ضد کودک شرکت جوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *