خامنه ای و چپاول ۹۲ هزار میلیارد تومانی از فولاد مبارکه- مهران محبی

به دنبال دزدی ها و چپاولهای پیاپی و سیستماتیک در همه ارگان ها و نهادهای حکومتی، آخرین دزدی افشا شده در نتیجه تنش های باندها و جناح های درون حکومت، دزدی افسانه ای نود و دو هزار میلیارد تومانی در فولاد مبارکه اصفهان است که به طور ویژه ارکان حکومت و نمادهای مکتبی، ایدئولوژیکی و هر آنچه که مرتبط با هویت حکومت مذهبی جمهوری اسلامی است را در ویترین فساد و دزدی به نمایش گذاشته است. در این دزدی نجومی، حوزه علمیه با نه صد و پنجاه میلیارد تومان، ائمه جمعه با یک میلیارد و چهار صد و چهل و یک میلیون تومان، صدا و سیما با بیست و دو میلیارد تومان ، وزارت اطلاعات با ده میلیارد تومان، سپاه پاسداران اصفهان با شش میلیارد و سیصد و سی و پنج میلیون تومان، نیروی انتظامی استان اصفهان با یک میلیارد و پانصد میلیون تومان و دادگستری زرین شهر با سیصد میلیون تومان شریک هستند. علاوه بر سهیم بودن جرایدی مانند کیهان به سردبیری حسین شریعتمداری، معروف به حسین بازجو که دربست در راستای تحقق منویات خامنه ای خزعبلات میبافد و علیه مردم دهن کجی و قلم فرسائی می کند و در واقع زبان خامنه ای است، و روزنامه های همشهری و رسالت، دو میلیارد تومان هم بعنوان حق الزحمه و سهم کارزاری رسانه ای با هدف ریتویت و جریان سازی رسانه ای تحت عنوان موفقیت های تولیدی فولاد با هدف حاشیه ای ساختن اصل ماجرای تحقیق و تفحص از دزدی رخ داده در فولاد مبارکه، پرداخت شده است.


با رو شدن سهیم بودن این ارکان و بخشهای نظام که معرف ماهیت، هویت و حیثیت ایدیولوژیکی و مذهبی آن نیز هستند و زیر نظر مستقیم خامنه ای فعالیت دارند، به قول معروف تشت رسوائی خامنه ای و حکومت اسلامی و اسلام به طور کلی از بام افتاد. خامنه ای دیگرمانند قبل امکان انداختن تقصیر این دزدی به گردن نفوذی های وابسته به استکبار و دشمنان نظام را پیدا نکرد. چون ائمه جمعه منتصبان مستقیم خودش هستند، سپاه پاسداران نیروی نظامی مدافع ارزش های اسلامی، نیروی مستقیما تحت رهبری خود او است، سربازان گمنان امام زمان وزارت اطلاعات، دادگستری و قوه قضائیه را خودش سازماندهی، رهبری و هدایت می کند، صدا وسیما که وظیفه فریبکاری افکار عمومی و تبلیغ و ترویج خرافات وتوهین به مردم و مستندسازی از اعترافات اجباری فعالین و معترضین اجتماعی را دارد، حوزه علمیه مرکز پرورش آخوند و آیت الله ها و مراجع تقلید و تولید فرهنگ عقب مانده خرافی و سجاده و مهر و تسبیح، همه مستقیما زیر نظر خامنه ای فعالیت می کنند .
حالا دیگر پای خامنه ای و اصل نظام و اسلام گیر است.
در جریان دزدی های گذشته که پای اشخاص حقیقی در میان بود، خامنه ای به خود جرأت می داد به عنوان” ناصح و مصلح امت اسلامی” پا درمیانی کند و با ربط دادن دزدان به دشمنان خارجی و متهم کردنشان به نفوذی های رخنه کرده به درون ارگان ها و نهادهای “پاک و خدوم به نظام” که به اصطلاح برای خدشه وارد کردن به اعتبار حکومت نفوذ کرده اند، تلاش کند خود و حکومتش را مبرا کند. اما این بار دیگر نه خودش می تواند به عنوان ولی فقیه و نایب امام زمان معصوم و خطا ناپذیر و بری از فساد ظاهر شود و نه می تواند کثافات مکتب و نظام سیاسی ای که بر پایه احکام ارتجاعی قرآن و شریعت و تراوشات ذهنی محمد در هزار و چهارصد سال پیش پایه گذاری شده و امروز مرکز آموزش و بازتولید آن احکام، حوزه علمیه و شخصیت های انسانی آن خود خامنه ای و آیت الله ها و ائمه جمعه و دیگر آخوندهای ریز و درشت دزد و فاسد هستند را با هیچ روتوشی پنهان کند.
فاسد بودن و ضد انسانی بودن همه مذاهب و فریبکار بودن و دغلباز بودن کلیه دستگاه های تبلیغاتی مذهبی برای دادن تصویری ملایم و رئوف از مذهب به جوامع بشری ای که زیر ردا و قبای حکومت های مذهبی له شده اند بویژه برای مردم ایران واضح و روشن بوده است، اما اکنون فساد مذهبی از طرف خودشان برملا گردید و اسناد و مدارکش را افشا کرده اند.


تا حالا خامنه ای جرأت نیافته است که مانند گذشته به زبان بیاید و به نصیحت بپردازد و بگوید ماجرا را کش ندهید و بگذارید مسؤلین کارشان را بکنند! ماجرا اینبار بیشتر از آن حدی که بشود جلو کش یافتنش را گرفت بیخ پیدا کرده و کل حکومت و در رأس آن خود خامنه ای را به مرکز توجهات کشانده است.
با اینحال در یک شرایط دستپاچگی و به هم ریختگی انواع ترفندها و راهکارها را بکار می گیرند تا هر طور شده حداقل حکومت و خامنه ای و مراکز و دستگاه های خرافه پروری و حفاظت از نظام را مانند حوزه علمیه و مساجد و دیگر لانه های ائمه جمعه، سپاه و قوه قضائیه، وزارت اطلاعات از این دزدی و فساد مبرا کنند و چند نفر از رده های پائین مدیترتی را مجرم معرفی کنند و با قربانی کردنشان، بنا به گفته خامنه ای از کش پیدا کردن قضیه جلوگیری کنند.
ابتدا لو می دهند و بلافاصله انکار می کنند و سپس تهدید می کنند و به هر دری می زنند تا شاید موضوع را هر چه سریعتر جمع کنند و گند نظام سراپا فاسدشان را پنهان کنند. اما دیگر دیر شده و کاری از دستشان بر نمی آید.
رئیسی آدمکش به دنبال افشای فساد در فولاد مبارکه تلاش می کند ضمن تبرئه نظام، وقوع فسادها و دزدی های افسانه ای و هزاران میلیاردی را جزئی و کم اهمیت نشان دهد و می گوید: “اگر فسادی در گوشه ای اتفاق بیافتد بدخواهان تلاش می کنند آن را به همه نظام تعمیم بدهند، اما نظام جمهوری اسلامی پاک است و با همه توان با فساد مقابله می کند”! آخوند حسین میرزائی رئیس کمیته تحقیق و تفحص مجلس، اخبارمنتشر شده در فضای مجازی در مورد فساد فولاد را رد می کند و اعداد و ارقام دزدیهای اعلام شده را انکار می کند و از دستگاه های نظارتی می خواهد که پیگیرانتشار دهنده این خبر شوند. این آخوند دزد و مرتجع در ادامه می گوید که این گزارش انتشار یافته در فضای مجازی یکی از پیش نویس های ناپخته در باره تفحص از فولاد مبارکه بوده است! روزنامه همشهری می نویسد: گزارش هیئت تحقیق و تفحص در باره فولاد مبارکه به چماق علیه نظام تبدیل شد. روزنامه رسالت هم می نویسد: اعلام ارقام و نام افراد در پرونده فولاد، بازی با روان مردم است. اینها تنها مواردی از تقلاهای دزدان و فاسدان در رأس حکومت است که به دنبال افشای دزدی کلان حکومتی برای سرپوش گذاشتن بر اصل فاسد بودن کلیت نظامشان در جریان است. با وجود اینکه می دانند که دیگر حکومتشان را نمی توانند در افکار عمومی از دزدی و فساد تبرئه کنند .


به گفته رئیس کمیته تحقیق و تفحص مجلس توجه کنید که می گوید گزارش انتشار یافته در فضای مجازی، پیش نویس گزارش تحقیق و تفحص بوده و هنوز کامل روی آن کار نشده و ناپتخته بوده است! این ادعا خود کاملا گویا است که آنچه در فضای مجازی منتشر شده و حالا مورد تأیید این دزد قهار نیست، خیلی به واقعیت نزدیک تراست و می خواسته اند گزارش را طوری دستکاری کنند که دست نظامشان و ارگانها و دستگاه های سیاسی، مذهبی، ایدئولوژیکی، قضائی،امنیتی و نظامی آن را در اذهان عمومی از دزدی و فساد دور نگه دارند. ولی حکومت در وضعیتی نیست که سران فاسدش بتوانند کاری برای نجاتش بکنند.


برای مردم از چهل و سه سال پیش مانند روز روشن بود که خود نظام اسلامی حاکم منشأ و مبدأ دزدی و فساد و هر جنایتی علیه مردم ایران و کل بشریت است، اما امروز مدارک و مستنداتشان را از دست سران دزد گرفته اند .قدرت مبارزات اجتماعی مردم موقعیت و مشروعیت سیاسی جمهوری اسلامی را شدیدأ به مخاطره انداخته و حکومت را به تشتت کشانده است.
در نتیجه، وحشتی که سران فاسد نظام از پاسخگوئی در قبال جنایاتشان در دادگاه های مردمی بعد از سرنگونی حکومت که از هم اکنون به جانشان انداخته است، کشمکش ها در میان باندها و جناح ها بیش از حد بالا گرفته است و حتی در میان خودی ترین خودیهاشان که حالا ارکان حاکمیت و هر سه قوای آن را در اختیار دارند، انشقاق و از هم گسیختگی و اختلاف هر روز بیشتر می شود.


گسیختگی هر روزه حکومت در نتیجه پیشروی های مداوم مردم برای سرنگون کردن آن، تا روز سرنگونی ادامه خواهد یافت و اعتراف سران و باندهای حکومتی به دزدیها و فسادها باز هم بر قدرت اعتراض مردم خواهد افزود. مردم تشنه سرنگونی حکومت، حالا با جسارت بیشتری می توانند به حکومت تعرض کنند و زیر فشارش بگذارند و با استناد به اسناد و اعترافات خود دستجات و باندهای حکومتی ، خامنه ای، ائمه جمعه و آیت الله ها و حوزه علمیه و مؤسسات مذهبی و اسلامی و کلیت جمهوری اسلامی را به خاطر دزدیهایشان و همه جنایاتی که در حق مردم کرده اند به نقد بکشند و مورد اعتراض و تعرض قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *