Hamid-t3

یادداشتهای هفته

Hamid-t3
حمید تقوایی:

زن ستیزی و صنعت اسلامی غارت و چپاول!

“آقایان به ظاهر هیچ تخطی از قانون نمی‌کنند، ولی ‌پشت پرده قطعا رانت‌هایی است که این رانت‌ها از چشم افراد غیر‌کار‌شناس ناپیداست. فامیل، وابستگان یا دوستان رؤسا و مدیران ارشد، شرکت‌هایی راه‌اندازی کردند و در حقیقت سود معدن را خودشان می‌برند. .. سنگ آهن در بازار جهانی بین ۱۰۰ تا ۱۴۰ دلار بالا و پایین می‌شود، در حالی که این مشتریان خوش‌حساب (!) سنگ‌آهن را به بهای کمتر از ۵۰ دلار قرار‌داد می‌بندند.”سایت تابناک

این گوشه ای از چپاول آیت الله های میلیاردر و آقازاده ها و اعوان و انصارشان است که اخیرا بوسیله یکی از نمایندگان در مجلس مطرح شده. نیت این نماینده مجلس البته خیر است! میخواهد کار بیخ پیدا نکند و به رسوائی دیگری برای حکومت تبدیل نشود:

” تا این موضوع تبدیل به ماجرایی مانند ماجرای اختلاس سه هزار میلیاردی نشده است، به موضوع رسیدگی شود و اگر مواردی از تخلف و رانت در آن وجود داشت، در مراجع ذیصلاح رسیدگی شود.”

اما “مراجع ذیصلاح” مشغول امر مهم تری هستند: رفع و رجوع مساله اسیدپاشی و همچنان کوبیدن بر طبل سیاستهای ضد زن! بعد از فتوای برخورد قاطعانه با زنان بد حجاب از سر منبرها و لایحه کذائی امر به معروف و نهی از منکر نوبت به نامه جمعی ار نمایندگان به رئیس جمهور”تدبیر و امید” رسیده است که در برخورد به مساله آواز خوانی زنان قاطعیت به خرج بدهد وگرنه خودشان اقدام خواهند کرد! این بار قرارست اسیدپاشان را به سراغ زنان خواننده بفرستند!

ظاهرا این دو موضوع تحمیل بیحقوقی هر چه بیشتر به زنان و غارت ثروتهای جامعه ربطی به هم ندارد. یکی در حیطه سرکوب زنان زیر بیرق عفت و عصمت و حجاب است و دیگری در حیطه ملاخورکردن ثروتهای جامعه! ولی این دزدیها بدون آن تیغ کشیدنها بروی زنان ممکن نیست! اسلام صنعت غارت و چپاول است و این غارت از دیر باز زیر لفافه کلیدداری از اخلاقیات و معنویات و احکام الهی – که برخورد به زن بعنوان کالای جنسی یک محور آنست – صورت میگرفته است. امروز هم به همان شیوه مرضیه هزار و چهار صد ساله فتواهای اخلاقی میدهند و جیبهای گشادشان را پر میکنند. فرق اینست که این بار یک جامعه هفتاد میلیونی و در حال انفجار در کمین شان نشسته است!

**************************
اندر خصوصیات روانی عاملین و آمرین اسیدپاشی!

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس ادعا کرده است که “عامل اسیدپاشی ها یک نفر بوده که ممکن است مریض روانی با شخصیت ضداجتماعی و یا فردی باشد که خواسته با هوشمندی و زرنگی مشکلی را برای جامعه ایجاد کند!”

این هم جزئی از تلاشهای مجدانه ودر عین حال ابلهانه حکومتیها برای رفع و رجوع کردن جنایت اسیدپاشی است ولی عاملین اسیدپاشی ها هر تعدادی که باشند آمرین آن قطعا بسیار بیشتر از یک نفر است. نمایندگان مجلس، امام جمعه ها، و کل مقامات ریز و درشت حکومتی را باید درلیست آمرین اسیدپاشی قرار داد. “مرض روانی و شخصیت ضد اجتماعی” هم بیشتر در مورد همین آمرین صدق میکند. چه چیزی بیمارگونه تر از تیغ کشیدن بروی زنان و ضد اجتماعی تر از تحقیر و توهین هر روزه نیمی از جامعه از سر منبرها و در لایحه های مجلس اسلامی و در اظهارات مقامات ریز و درشت حکومتی؟ ضد اجتماعی ترین و ضد انسانی ترین عامل در ایران خود حکومت جمهوری اسلامی است. پی بردن به این حقیقت به هوشمندی چندانی نیاز ندارد!

اما در مورد ادعای “زرنگی و هوشمندی” باید گفت قضیه برعکس است. بلاهت و جنایت صفت برازنده تری برای اسیدپاشان است. هم برای عاملین اسیدپاشی و هم برای آمرین آن! شاهد همین ادعای “هوشمندانه” که اسیدپاشی ها کار یک نفر مریض روانی بوده است!

**************************
حرمت محرم، بی حرمتی زندگی!

“از شهروندان عزیز در خواست می‌گردد با توجه به مصادف شدن این موضوع مراسمهای عزاداری حکومت با وجود مسرت خاطر خود به لحاظ جاری شدن آب رودخانه زاینده رود حرمت این ایام شریف را حفظ نموده و شکر گذار درگاه احدیت باشند.”
استاندار اصفهان

بعد از ماهها اعتراض مردم ناگزیر شده اند سد را باز کرده و آب را در زاینده رود جاری کنند و حالا از جشن و شادی مردم به این مناسبت نگران هستند. از شادی مردم احساس خطر میکنند و این بار بهانه شان “حفظ حرمت محرم” است!

آنچه در جمهوری اسلامی حرمتی ندارد زندگی و محیط زیست مردم است و آنچه همیشه با سرکوب و وبگیر و ببند مواجه شده جشن و شادی مردم است. عامل اصلی تخریب محیط زیست در ایران حکومت مرگ و عزای اسلامی است، و “حرمت محرم” آن روی سکه بی حرمتی حکومت اسلامی اسیدپاشان نسبت به نفس زندگی و شادی و آزادگی است.

مردم اصفهان حق دارند علیه سیاستهای مخرب و ضد محیط زیست داعشیان حاکم اعتراض کنند و حق دارند هر قدم پیشروی و پیروزی در این راه را جشن بگیرند. جشن و شادی مردم خود تعرض دیگری بر حکومت مرگ و عزای جمهوری اسلامی است. مراسمهای عزاداری حکومت راباید بر سرشان خراب کرد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *