به: رفقای دفتر مرکزی حزب کمونیست کارگری ایران

رفیق سیامک بهاری
درود بر شما

با تشکر از دعوتتان از سازمان ما جهت شرکت در کنگره نهم شما، لازم می دانیم ابتدا تاسف خودمان را از عدم پاسخگوئی به موقع به دعوتنامه شما ابراز کنیم.

متاسفانه شرکت درکنگره نهم حزب برایمان میسر نیست. اما برای این کنگره موفقیت و دستاوردهای هرچه ارزشمندتری در راستای مبارزه برای سرنگونی جمهوری اسلامی و برقراری آزادی و برابری آرزومندیم.

رفقا، همچنان که شاهدیم منطقه ما روزهای تاریکی را از سر میگذراند. عراق و سوریه در حال فروپاشیند، جنگ های فرقه ای و مذهبی و نیابتی، پاکسازی نژادی و مذهبی، قتل عام کودکان و زنان، صدها هزار کشته و مجروح و آوارگی میلیونها انسان نتیجه این اشغال و جنگ و استبداد خونریز بوده است. در کنارآن ما شاهد نابودی همه دستاوردهای اجتماعی مردم و آثار تاریخی این کشورها هستیم.

در این شرایط خطیر است که مسئولیت ما در راستای همگرایی چپ آزادی خواه و برابری طلب دو چندان می شود، تا از این طریق این نیرو بتواند خود را متشکل کند، به تشکل یابی میلیونی اکثریت عظیم محرومان یاری رساند، هجوم آدمخواران اسلامی و مزدوران سلطه و اشغال را در هم شکند و آینده ای سعادتمند و روشن برای اکثریت عظیم مردمان منطقه فراهم کند. امیدواریم شاهد تصمیماتی روشن و گامهایی مثبت در این راستا از طرف کنگره نهم شما باشیم.

با بهترین آرزوها
زنده باد آزادی – زنده باد سوسیالیسم
از طرف روابط عمومی سازمان راه کارگر
پیروز زورچنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *