مراد مکوندی: نقدی حساب کنید!

جمهوری کپک زده ی اسلامی حاکم بر ایران از هر نظر به افلاس رسیده است. به خاطر ترور و راه اندازی دستجات قتل و جنایت در منطقه و در بخش هایی از جهان، در انزوای سیاسی و دیپلماتیک قرار دارد. همچنین به خاطر تحریم فروش نفت و تعطیلی تولید در داخل، به ورشکستگی مفتضحانه ای رسیده است. حکومت کرونایی اسلامی در ایران، مانده است که چه خاکی بر سر خود بریزد تا از این بحران های کمرشکن خودآفریده و از فشار اعتراضات توده ای جان بدر ببرد.

حکومتی که همیشه شعار می داد زیرساخت های قوی و مستحکمی دارد و پول های زیادی خرج زیرساخت ها کرده است، در بحران ها و زلزله ها و سیل ها و خشکسالی ها معلوم می شود که با یک زمین لرزه ی چهار پنج ریشتری، روستاها و شهرها و راه ها و پل های زیادی تخریب می شوند و حکومت، در تعمیر و بازسازی و جبران خسارات در می ماند.

[حکومت ددمنش برای خاصه خرجی های اعوان و انصار بیت رهبر و حوزه های دینی و مساجد و مراکز خرافه پرور و نهادهای ده- دوازده گانه ی امنیتی و اطلاعاتی اش پول دارد، فقط به مردم و بهداشت و درمان و آموزش و مسکن و راه و روستا و حاشیه های شهرها که می رسد، می گوید ندارد.

در ماه گذشته که سازمان بهداشت جهانی، صحبت از کمک های نقدی کرده بود، وزیر بهداشت و وزیر امور خارجه و رییس کل بانک مرکزی، همصدا و هماهنگ دست هایشان را دراز کردند و رقمی در حدود ۵۰ میلیون دلار درخواست کردند!

اما کمک های غیرنقدی را پس می زنند، حتی در اخبار جهانی آمده بود که کمک های فرانسه را به لبنان و عراق منتقل کرده اند و یا توسط برادران قاچاقچی در بازار سیاه فروخته اند. اخیرا هم گروه اعزامی پزشکان بدون مرز را اخراج کرده اند.

سران معاملاتچی حکومت از پول نقد خیلی خوششان می اید، چون که مدتی است به گروه های تروریستی زیر فرمانشان مواجب نداده اند. می گویند نقد حساب کنید. کمک های غیرنقدی نمی پذیریم!

خامنه ای و دارو دسته ی تبهکارش کاروان تجهیزاتی و امدادی پزشکان بدون مرز را اخراج می کنند و پول نقد می خواهند!

مراد مکوندی

انترناسیونال ۸۶۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *