ژست های «ترسناک» حکومتی از نفس افتاده

صفوفشان درهم‌ ریخته است، فشار کف‌ خیابان و مراکز کار امان و نفس‌شان را بریده است! بحران نهایی را انتظار میکشند و برای مقابله با اعتراضاتی که هر روز بی‌امانتر، هست‌ و‌ نیستشان را تهدید می‌کند، آیت الکرسی می خوانند.

سید‌علی خامنه‌ای «جوان‌گرایی» می‌کند، نشان ذوالفقار به گردن یکی از مطرح‌ترین آدمکشان و تروریستهای منطقه‌ایش قاسم سلیمانی آویزان میکند! سید ابراهیم رئیس‌الساداتی معروف به رئیسی را که از آغاز طلوع خونین این نظام ضد بشری تا به امروز در کنار اسدالله لاجوردی‌ها و حاج داود‌ها در زندانها به شغل بازجویی، شکنجه و سلاخی و کشتار آزادیخواهان و کمونیست‌ها مشغول بوده و ظاهراً تازه نفس‌تر و جوانتر از لشکر فرتوت یاران تبهکارش است به ریاست قوه قضائیه و نائب رئیس مجلس خبرگان انتخاب می‌کند! و در حاشیه فرماندهی جنگ اقتصادی را به لاف ‌زن و شیاد شناخته شده‌اش حاجی حسن روحانی میسپارد!

این تلاشهای مذبوحانه قرار است چهره‌ای ترسناک به رژیمی سفاک و از نفس افتاده بدهد! چهره‌ای که حتی مافیاهای درون حکومتی را هم به تشویش نمی‌اندازد!

این درست است که رژیم هنوز ظرفیت سرکوب دارد! اما این ظرفیت سرکوب حاکمیتی رو‌ به افول و اضمحلال و فرسوده است که روز به روز  زیر فشار جنبشی است که از اعماق جامعه نوید دمیدن سپیده آزادی و برابری میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *