بنا بر خبر های منتشر شده کارگران کارخانه کیانتایر از روز دوشنبه ۱۸ مهرماه دست از کار کشیده و تاکنون در اعتصاب به سر میبرند. اعتراض این کارگران به عدم پرداخت ۴ ماه حق بیمه و محروم شدن آنها از همان حداقل خدمات درمانی موجود است. این کارگران مزد شهریور …
ادامه مطلب
حزب کمونیست کارگری ایران وب سایت رسمی حزب کمونیست کارگری ایران