Tag Archives: ۲۳ مرداد: ادامه اعتراضات بازنشستگان، کارکنان شرکتی مخابرات و آبفای هرمزگان

۲۳ مرداد: ادامه اعتراضات بازنشستگان، کارکنان شرکتی مخابرات و آبفای هرمزگان

اطلاعیه خبری اعتراضات بازنشستگان تامین اجتماعی در ۹ شهر در گزارش قبلی  از ادامه اعتراضات بازنشستگان در شهرهای اهواز، شوش، رشت و کرمانشاه گزارش کردیم. خبرهای جدید از برگزاری این تجمعات در شهرهای بجنورد، اراک، بابل، ارومیه و اردبیل نیز خبر میدهند. در اراک بازنشستگان با راهپیمایی و کف زدن …

ادامه مطلب