تجمعات و اعتراضات بازنشستگان ادامه دارد و توجه همه مردم را به خود جلب کرده است. امروز ۲۲ آبان بازنشستگان مخابرات در ادامه دوشنبه های اعتراضی در چندین شهر تجمع کردند و علیه فقر و وخیم تر شدن هر روز بیشتر وضع معیشتی خود و اختلاسها و دزدیها شعار دادند. …
ادامه مطلب
حزب کمونیست کارگری ایران وب سایت رسمی حزب کمونیست کارگری ایران