Tag Archives: ۱۹ دی: اعتراضات کارگران معدن، مالباختگان، مردم اراک، و بیماران اس.ام.ای

۱۹ دی: اعتراضات کارگران معدن، مالباختگان، مردم اراک، و بیماران اس.ام.ای

کارگران معدن طلای ورزقان امروز چهارشنبه نوزدهم دیماه کارگران معدن طلای مزرعه شادی ورزقان در اعتراض  به شرایط سخت کاری و سطح  نازل حقوقها مقابل فرمانداری تجمع کردند.  یکی از این کارگران میگوید: “۸ سال با سختی کار کردیم و حالا که حقمان را خواستیم، اخراج شدیم”. افزایش حقوقها و بازگشت …

ادامه مطلب