Tag Archives: ۱۰ مهر: تجمعات اعتراضی بازنشستگان مخابرات در ۱۴ شهر- “تا حقمون نگیریم دوشنبه ها همینه”

۱۰ مهر: تجمعات اعتراضی بازنشستگان مخابرات در ۱۴ شهر- “تا حقمون نگیریم دوشنبه ها همینه”

امروز دهم مهر ماه بازنشستگان مخابرات در شهرهای خرم آباد، اهواز، رشت، کرمانشاه، اصفهان، ساری، ارومیه، زنجان، تهران، اردبیل، اراک، سنندج، یاسوج و شیراز تجمع کردند. آنها هر دوشنبه دست به تجمع و اعتراض میزنند و اعتراض آنها به فقر و بی تامینی و عدم اجرای کامل آیین نامه پرسنلی …

ادامه مطلب