Tag Archives: کارگران فولاد بار دیگر دست به اعتصاب و راهپیمایی زدند

کارگران فولاد بار دیگر دست به اعتصاب و راهپیمایی زدند

«ما کارگران فولاد علیه ظلم و بیداد می‌جنگیم می‌جنگیم» کارگران فولاد اهواز بار دیگر دست به اعتصابی یکپارچه و قدرتمند در همه بخشها و خطوط تولیدی زدند و با شعار «ما کارگران فولاد علیه ظلم و بیداد می‌جنگیم می‌جنگیم» دست به راهپیمایی زدند. کارگران سراغ دفتر علی محمدی مدیر عامل …

ادامه مطلب