Tag Archives: پرستاران شهر به شهر در حال پیوستن به اعتصابند

پرستاران شهر به شهر در حال پیوستن به اعتصابند 

حقمونو نگیریم شیفتمونو نمیریم. این یکی از شعارهای پرستاران اعتصابی در مشهد است که امروز در بیمارستان‌های امام‌رضا، قائم و اکبر وارد اعتصاب شدند. پرستاران بیمارستان یاسوج و اراک نیز از امروز اعتصاب را شروع کردند و دامنه اعتصاب‌ها گسترش بیشتری یافت. در روزهای گذشته پرستاران بیمارستان‌های‌ اقلید، نیریز، داراب و …

ادامه مطلب