حقمونو نگیریم شیفتمونو نمیریم. این یکی از شعارهای پرستاران اعتصابی در مشهد است که امروز در بیمارستانهای امامرضا، قائم و اکبر وارد اعتصاب شدند. پرستاران بیمارستان یاسوج و اراک نیز از امروز اعتصاب را شروع کردند و دامنه اعتصابها گسترش بیشتری یافت. در روزهای گذشته پرستاران بیمارستانهای اقلید، نیریز، داراب و …
ادامه مطلب
حزب کمونیست کارگری ایران وب سایت رسمی حزب کمونیست کارگری ایران