سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت هفته گذشته در دفاع از مصوبه شورایعالی بیمه مبنی بر افزایش تعرفههای پزشکی از سال آینده، گفته است” :افزایش۴۶درصدی تعرفههای پزشکی در واقع جبران گذشته است، چراکه۱۵درصد افزایش تعرفهها از سال گذشته باقیمانده است!وی مدعی شد:”طی سالهای گذشته، تعرفههای پزشکی پایین بوده. این در …
ادامه مطلب
حزب کمونیست کارگری ایران وب سایت رسمی حزب کمونیست کارگری ایران