Tag Archives: مقابل فرمانداری شوش

تجمعات اعتراضی کارگران بازنشسته فولاد اهواز و اصفهان، کارگران فصلی نیشکر هفت تپه و کارکنان درمانی تهران

– روز یکشنبه ۷ آذرماه جمعی از بازنشستگان و مستمری بگیران صندوق بازنشستگی فولاد اصفهان و اهواز برای پیگیری مطالباتشان مقابل ساختمان این صندوق در این دو شهر تجمع کردند. این کارگران خواستار اجرای همسان سازی حقوقها و پایان دادن به اختلاسها و دزدی ها و درمان رایگان هستند. بازنشستگان …

ادامه مطلب

اعتصاب و کیفرخواست محکم کارگران نیشکر هفت تپه در روز ۳۳

هفت تپه شماره ۲۵ روز ۲۳ مرداد کارگران نیشکر هفت تپه در سی و سومین روز اعتصاب خود در محل معمول تجمعات خود در مقابل فرمانداری شوش تجمع کردند و بر خواستها و مشکلات و اعتراضات خود تاکید کردند و در سخنرانیهای خود با صدای رسا فساد و بی مسئولیتی …

ادامه مطلب