Tag Archives: مقابل فرمانداری شوش تجمع کردند

۱۸ مهر: تجمع و راهپیمایی کارگران نیشکر هفت تپه در شوش – “دولت انقلابی، فقط شعار خالی”

در ادامه اینکه کارگران نیشکر هفت تپه در روز گذشته هفدهم مهرماه با کاروان اتومبیلها به اهواز رفته و با تجمع و راهپیمایی پر شور خود شهر اهواز را به لرزه در آوردند، امروز هجدهم مهرماه این کارگران  با شرکت وسیع و حداکثری خود مقابل فرمانداری شوش تجمع کردند و …

ادامه مطلب

۱۳ مهر: تجمع و راهپیمایی کارگران نیشکر هفت تپه در سطح شهر – مرگ بر ستمگر، درود بر کارگر

روز سه شنبه سیزدهم مهرماه جمعیت بزرگی از کارگران نیشکر هفت تپه برای  هشتمین روز مقابل فرمانداری شوش تجمع کردند و سپس در سطح شهر دست به راهپیمایی زدند. در این تجمع یکی از کارگران با فریاد اعتراض علیه توحش سرمایه داری و اینکه کارگر، معلم، بازنشسته، پرستار امروز خودآگاهی …

ادامه مطلب