Tag Archives: مقابل دادسرای اهواز

معلمان احضار شده خوزستان را باید همراهی کرد

شعبه ۱۲ بازپرسی بیدادگاه اهواز پنج نفر از معلمان را به دادسرا احضار کرده است. این پنج معلم عبارتند از: کوکب بداغی، بهنیا بهمئی‌نژاد، شهریار شیروانی، سیامک چهرازی و اقبال تامرادی که به آنها پنج روز فرصت داده شده به بازپرسی مراجعه کنند.  اینبار نیز معلمان از سراسر استان خوزستان …

ادامه مطلب