– روز سهشنبه ۹ آذرماه کارگران شرکتهای آهنآجین، زحل، نوآوران و مبین شاغل در مجتمع مس سونگون ورزقان در اعتراض به ورود چهار نفر از مدیران سابق منفور و ضدکارگری که توسط خود آنان از مجتمع اخراج شده بودند دست به تجمع زدند.این تجمع از ساعت ۱۳ تا ساعت ۱۵ …
ادامه مطلب
حزب کمونیست کارگری ایران وب سایت رسمی حزب کمونیست کارگری ایران