Tag Archives: محمد آسنگران

چرا با سیستم فدرالیستی در ایران مخالفید؟. مگر مثلا در آمریکا و یا آلمان فدرالیسم وجود ندارد؟ این چه بدی ای دارد؟

محمد آسنگران محمد آسنگران: ما با سیستم حکومتی فدرال مخالفیم زیرا این یک عقب گرد است نه طرحی برای پیشرفت جامعه. این طرح با هر تفسیری که بخواهد همراه بشود عملا و با توجه به تجربیات دو دهه گذشته طرحی بر مبنای قومیت و ملیت و مذهب خواهد بود. جامعه …

ادامه مطلب