Tag Archives: ” ما کارگران فولاد علیه ظلم و بیداد می جنگیم می جنگیم “

کارگران فولاد موقتا به اعتراضاتشان پایان دادند- “ما کارگران فولاد علیه ظلم و بیداد می جنگیم می جنگیم”

بنا بر خبر منتشر شده از سوی “صدای مستقل کارگران گروه ملی فولاد” کارگران فولاد اهواز بعد ا ز سه روز و بدنبال عقب نشینی مدیریت و حراست، موقتا به اعتراضات خود پایان دادند و بر ادامه اعتصاب و اعتراضات در صورت عملی نشدن وعده ها تاکید کردند. در بیانیه …

ادامه مطلب