Tag Archives: ما باختیم، خیلی بد باختیم!

ما باختیم، خیلی بد باختیم!

سخنان آخوند محمد زکایی استاد حوزه علمیه قم توضیح:آنچه ملاحظه می‌کنید متن سخنان محمد زکایی یکی از آخوندهای مشهور و استاد «حوزه علمیه قم» است که سال گذشته در یکصدمین سال «حوزه»آن رادر جمع طلاب بیان داشته است. این سخنان نیازی به تفسیر ندارد.گویاتر از همه ما دارد به نفرت …

ادامه مطلب