Tag Archives: قطعنامه درباره باند انشعابى از کومه له

قطعنامه درباره باند انشعابى از کومه له (سازمان زحمتکشان)

انشعاب مرداد ١٣٧٩ (اوت ٢٠٠٠) از کومه له که تحت نام “سازمان زحمتکشان” صورت گرفت، انشعابى دست راستى و ارتجاعى بود. موضع حزب کمونيست کارگرى ايران همان موقع در سخنرانى منصور حکمت در انجمن مارکس لندن و همچنين مقالات مختلف مندرج در نشريه انترناسيونال منعکس گرديده است. در اين قطعنامه …

ادامه مطلب