Tag Archives: #فرمانداری_شوش

تجمع و شعار دادن کارگران نیشکر هفت تپه مقابل فرمانداری شوش

روز ٢٢ آبان کارگران نیشکر هفت تپه اعتصاب خود را به بیرون از کارخانه کشاندند و در مقابل فرمانداری شوش تجمع کردند. یکی از شعارهای کارگران تاکید بر اتحاد کارگری بود و کارگران شعار میدادند “فولاد، هفت تپه، اتحاد اتحاد”. این شعار به کارگران راه نشان میدهد و بر همبستگی …

ادامه مطلب