– کارگران گروه ملی فولاد اهواز در اعتراض به بدتر شدن هر روز بیشتر وضع معیشتی و کاری خود برای ساعت ۹ صبح روز شنبه ۲۲شهریور به تجمع در جنب درب تالار اجتماعات این مجتمع فراخوان داده اند. در بخشی از فراخوان این کارگران آمده است:”سالهاست که زحمت میکشیم، اما …
ادامه مطلب
حزب کمونیست کارگری ایران وب سایت رسمی حزب کمونیست کارگری ایران