شعبه ۱۲ بازپرسی بیدادگاه اهواز پنج نفر از معلمان را به دادسرا احضار کرده است. این پنج معلم عبارتند از: کوکب بداغی، بهنیا بهمئینژاد، شهریار شیروانی، سیامک چهرازی و اقبال تامرادی که به آنها پنج روز فرصت داده شده به بازپرسی مراجعه کنند. اینبار نیز معلمان از سراسر استان خوزستان …
ادامه مطلب
حزب کمونیست کارگری ایران وب سایت رسمی حزب کمونیست کارگری ایران